|
Popcorn hour A400 - BD ISO ... |
Besvar | Side 123 6> |
Forfatter | |
2ben
Guld medlem Oprettet: 06-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1498 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 24-November-2012 kl. 09:59 |
Hej,
Kan Popcorn afspille BD iso filer ? Hvis man har rippet en fuld BD skive til ISO (med menu og alt) Kan man så afspille denne ISO file ? - jeg tænker - kan den afspille filmen. Hvis ikke - hvilken medie boks skal jeg så vælge ? Pft. Mvh. Torben |
|
Bornholmeren
Super bruger Oprettet: 11-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 278 |
Funktioner
Tak(0)
|
Så vidt jeg ved har den kun bd-lite. Det vil sige man kan vælge teskter og lydspor men ikke igennem den "rigtige" menu, men via fjernbetjening.
|
|
PS;-ID "Bornholmeren", LG 55 C1, Yamaha RX-A4A, 2 stk. B&W FPM4, 2 stk. B&W M1 MKII, PV1D sub,
|
|
Guyver
Bruger Oprettet: 27-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 240 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det kan den:
http://www.popcornhour.com/onlinestore/index.php?pluginoption=catalog&mainItemId=55 Video containers: MPEG1/2/4 Elementary (M1V, M2V, M4V),MPEG1/2 PS (M2P, MPG, DAT, VOB),MPEG2 Transport Stream (TS, TP, TRP, M2T, M2TS, MTS),AVI, ASF, WMV, Matroska (MKV),MOV (H.264), MP4, RMP4, 3D BD ISO Det er kun afspillere med Blu-Ray licens, der kan vise fuld menu, f.eks Popcorn Hour C-300. A-400 kommer uden Blu-Ray licens fordi afspillere fremover med licens, skal understøtte Cinavia beskyttelse, og det forhindrer afspilning af backups. BD lite navigation anvendes istedet. C-300 er ikke berørt af dette. Redigeret af Guyver - 24-November-2012 kl. 18:32 |
|
Andersss
Guld medlem Oprettet: 27-April-2011 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 579 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er der nogen som kunne være interesseret i et fælleskøb arrangement fra PCH's hjemmeside? Jeg skal have en snart, for er godt træt af min A-110.
|
|
2ben
Guld medlem Oprettet: 06-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1498 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det kunne jeg godt - overvejer at bestille en. Måske vi kan finde ud af noget med
http://www.medieafspiller.dk/shop/frontpage.html Mvh. Torben Redigeret af 2ben - 26-November-2012 kl. 18:21 |
|
Andersss
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg vil forhøre mig ad hos mediaafspiller.dk
Jeg har også sendt en forespørgsel til PCH's salgsafdeling.
|
|
aouer
Super bruger Oprettet: 24-Januar-2010 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 406 |
Funktioner
Tak(0)
|
vil gerne være med på et fælles køb
|
|
[URL=http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=104074&PN=1&title=mrnielsen-hjemmebio-nu-med-jvc-x-30
Mit link |
|
Andersss
Funktioner
Tak(0)
|
Super. Jeg har fået svar fra PCH og de er villige til at indgå en favorabel aftale alt efter antal. Så nu må vi se hvad de har som et udspil.
|
|
o0Breaker0o
Junior bruger Oprettet: 06-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 44 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg er også frisk på et fælleskøb.
Savner dog et review |
|
ab_kallenbach
Bruger Oprettet: 30-Juli-2007 Status: Offline Point: 167 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg er også evt. interesseret i et fælleskøb.
|
|
Philips 47PFL7008S, Philips Hue, Waoo: Airties 7210, Panasonic Blu-Ray, Onkyo HT-R390, Popcorn Hour A-100, Synology DS415play
|
|
Kenzo85
Guld medlem Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg overvejer den også og savner nogle reviews.
|
|
Andersss
Funktioner
Tak(0)
|
Rart med mange interesserede. Det burde gøre det lettere at få et godt tilbud.
|
|
Besvar | Side 123 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |