|
Popcorn hour A400 - BD ISO ... |
Besvar | Side <1234 6> |
Forfatter | |
Bhund
Super bruger Oprettet: 06-Januar-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 329 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er også interesseret.
|
|
Kenzo85
Guld medlem Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er der nogen, som ved om den er:
End en Dune D1'er? |
|
zeryus
Guld medlem Oprettet: 18-September-2006 Sted: StorKBH Status: Offline Point: 555 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg tror ikke du kan få svarene før den er tilgængelig på markedet
|
|
2ben
Guld medlem Oprettet: 06-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1498 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg er med. Hvornår kan vi bestille ?
Mvh. Torben |
|
pacodata
Ny bruger Oprettet: 24-August-2012 Sted: Ikast Status: Offline Point: 8 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er også med.
Mvh Sebastian |
|
Coper
Ny bruger Oprettet: 02-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
Funktioner
Tak(0)
|
jeg ville også være interesseret Redigeret af Coper - 27-November-2012 kl. 14:36 |
|
Dalle86
Bruger Oprettet: 27-Maj-2008 Sted: Odense,Denmark Status: Offline Point: 55 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er også med.
|
|
Rudbeck
Bruger Oprettet: 07-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 66 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er interesseret. Gerne med forskellige HD valg hvis muligt.
|
|
Andersss
Guld medlem Oprettet: 27-April-2011 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 579 |
Funktioner
Tak(0)
|
Super med så mange på banen.
Jeg har absolut ingen ETA på hvornår folk kan have afspilleren. Jeg er stadig kun igang med at få et tilbud af PCH's salgsafdeling. Angående selve afspillerens egenskaber, så vil jeg henvise til http://www.networkedmediatank.com/ Forum for PCH produkter primært. Der er folk som har fået den, og for kort at opsummere, så er den stadig buggy, men firmwaren bliver opdateret meget hurtigere end førhen i tiden. Der er stadig folk som har problemer med at afvikle 3D iso filer - hvilket ellers er det som den lover, men syabas arbejder på sagen. Men læs lidt rundt på forummet og dan jer jeres egne indtryk af folks tilfredshed med produktet. Min konklusion er at den på nuværende tidspunkt er god nok til mig, så det kan vel kun blive end i bedre derfra. |
|
Brawny
Ny bruger Oprettet: 26-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
Funktioner
Tak(0)
|
Min A-110 er lige afgået ved døden, så jeg kunne også være frisk på et fælleskøb da jeg nok alligevel investerer i en A-400.
|
|
nogames
Bruger Oprettet: 16-Marts-2006 Sted: 8310, Denmark Status: Offline Point: 164 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg er med på fælleskøb. Trænger til den opgradering af min trofaste Boxee
|
|
forzajuve
Guld medlem Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6487 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvad er prisen sådan cirka ?
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
Besvar | Side <1234 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |