|
popcorn hour apps til iphonne fjerne lyd? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
sorensen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2007 Status: Offline Point: 450 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-Januar-2012 kl. 13:21 |
jeg har installeret den app til iphone så jeg kan styre min popcorn hour c-200 med min iphone.
Hvordan fjerner jeg den klik lyder når jeg trykker på funktionerne. for den er sku træls at høre på?
|
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
øverst til venstre på siden af telefonen.. lydløs
![]() spøg til side.. jeg har selv tænkt tanken og heller ikke kunnet finde den
|
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
sorensen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2007 Status: Offline Point: 450 |
hehe ok, det er sku træls at høre på
|
|
![]() |
|
len61 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2007 Sted: Ama'r Status: Offline Point: 1499 |
Mon ikke det er for at få både en visuel og audiobel ,verificering ,af tastetryk ! Det er MobileRc der tales om ?
|
|
Lauri Törni/Larry Thorne
Soldier under 3 Flag's |
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
jo det er mobileRC, og det er fint nok den er der... det ville bare være endnu bedre hvis den kunne slåes fra efter eget valg
|
|
Mvh
René |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |