|
Popcorn hour c-200 langsom ethernet |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
hunter123 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 83 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-Februar-2012 kl. 18:53 |
Hej, når jeg vil overføre filer fra min computer til min c-200 sker det altid max med 10-11 mbyte pr sekund, hvilket svarer til omkring 80 mbit. Min linksys w610n router understøtter gigabit lan, så kan det virkelig passe at man ikke kan presse hastigheden højere op?
Det eneste jeg har aktiveret i min popcornmaskine er det program der hedder samba server (går ud fra det skal være aktiveret for at jeg kan overføre filer)
|
|
![]() |
|
Zulu ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 775 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sigma 8642 chippen PCH C-200 er baseret på understøtter kun 10/100 Mbit netværk (selvom C-200'eren kan forbinde med 1000 Mbit, er den begrænset til 100 Mbit), så det du måler med 10-11 MByte/s lyder fornuftigt.
|
|
![]() |
|
hunter123 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 83 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tak for svar. Det lykkedes mig at finde ud af at køre det via ftp protokollen, der kan jeg se den lige kan snige sig op på ca 120 mbit.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |