recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Popcorn hour c200 vs ds210j vs YAMJ
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Popcorn hour c200 vs ds210j vs YAMJ

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
HansHenrik Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 08-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 162
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HansHenrik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2010 kl. 12:02
Enig - få din YAMJ mappe væk fra NAS'en og over på din pc. Check i øvrigt at filmene kan spille uden YAMJ på C-200, ved bare at klikke dig frem i mapperne.

Du kan også afprøve YAMJ interfacet på din pc, dog uden afspilning, ved at dobbeltklikke på den index.html fil der bliver genereret.

I øvrigt er der en meget god og udførlig YAMJ guide her, der dækker mere eller mindre alle variationer. Du skal så vidt jeg kan se bruge post 5 (som dækker en enkelt NAS)

Se guide på engelsk her
Til top
Neato Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-September-2008
Sted: Denmark
Point: 120
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Neato Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-August-2010 kl. 14:28
Oprindeligt skrevet af Guldfisk Guldfisk skrev:

Hej
Jeg kunne godt tænke mig at have det der yamj, på min popcorn, men syntes ikke rigtigt jeg kan finde ud af, hvordan jeg installere det,,,, har set nogen klip fra youtupe, det ser sku godt ud.
Min opstilling:
Nas Server - Synology ds210j, Mine film bliver streamet over til min popcorn hour c-200
Jeg har læst at yamj køre med java, kan man installere det på ds210j, gerne en guide til det.
Nogen der har en guide til hvordan man installere det, så det virker på popcornén
Håber nogen ved lidt om det...

Har du fået dette løst?
Venligst

Neato
Til top
Springer_dk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 08-Oktober-2006
Sted: Skive, Denmark
Point: 235
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Springer_dk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2010 kl. 07:57
Måske kunne det være på sin plads at skrive noget om hvordan man får YAMJ til at lave de helt rigtige covers og rigtige beskrivelser.
YAMJ er lidt besværlig når man har 200+ film liggende og der mangler ordentlige film navne på disse...
Til top
badealf Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 17-Februar-2011
Sted: DK
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér badealf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2012 kl. 15:49
Ved godt det er et gammelt topic..
men fandt du endelig ud af det?

Jeg har nemlig selv en synology DS212J og en popcorn Hour c-200 :)
kan godt afspille film når de bare ligger på min nas over min c-200..
men synes den har drillet med med at få YAMJ til at virke...
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu