|
Popcorn hour c200 vs ds210j vs YAMJ |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
HansHenrik ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 162 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Enig - få din YAMJ mappe væk fra NAS'en og over på din pc. Check i øvrigt at filmene kan spille uden YAMJ på C-200, ved bare at klikke dig frem i mapperne.
Du kan også afprøve YAMJ interfacet på din pc, dog uden afspilning, ved at dobbeltklikke på den index.html fil der bliver genereret. I øvrigt er der en meget god og udførlig YAMJ guide her, der dækker mere eller mindre alle variationer. Du skal så vidt jeg kan se bruge post 5 (som dækker en enkelt NAS) Se guide på engelsk her |
|
![]() |
|
Neato ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 120 |
Har du fået dette løst?
|
|
Venligst
Neato |
|
![]() |
|
Springer_dk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Oktober-2006 Sted: Skive, Denmark Status: Offline Point: 235 |
Måske kunne det være på sin plads at skrive noget om hvordan man får YAMJ til at lave de helt rigtige covers og rigtige beskrivelser.
YAMJ er lidt besværlig når man har 200+ film liggende og der mangler ordentlige film navne på disse...
|
|
![]() |
|
badealf ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-Februar-2011 Sted: DK Status: Offline Point: 8 |
Ved godt det er et gammelt topic..
men fandt du endelig ud af det?
Jeg har nemlig selv en synology DS212J og en popcorn Hour c-200 :)
kan godt afspille film når de bare ligger på min nas over min c-200..
men synes den har drillet med med at få YAMJ til at virke...
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |