|
Popcorn hour c-300 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Highway ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 11-Januar-2007 Sted: Dominican Republic Status: Offline Point: 299 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-Januar-2012 kl. 19:14 |
Hej.
Er der nogen som har købt denne pch og har lyst til at dele nogle erfaringer og anmeldelser om den? Ovevjer kraftigt at købe en! |
|
![]() |
|
Thomaszulu ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: danmark Status: Offline Point: 246 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
jeg er i samme Båd. Jeg vil gerne vide lidt mere. Har kun læst mig frem til at folk brokker sig over at den er for langsom til at indlæsse cover art. Men at det skulle være en bug som ville blive rettet. skylden skulle ligge ved at sigma er for langsom til det. Intel skulle være meget bedre. Men kunne godt bruge noget feedback fra ejere.
|
|
![]() |
|
Highway ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 11-Januar-2007 Sted: Dominican Republic Status: Offline Point: 299 |
Måske ingen har købt den.....??
|
|
![]() |
|
kokken32 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-September-2007 Status: Offline Point: 81 |
Finder den selv trailer eller skal de ligges ind manuelt?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |