recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PopCorn Hour, ISTAR  eller TVix?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPopCorn Hour, ISTAR eller TVix?

Besvar Besvar
Afstemningsspørgsmål: Hvilken producent ville du vælge?
Svarmulighed Stemmer Afstemningsresultat
3 [21.43%]
6 [42.86%]
5 [35.71%]
Dette emne er lukket; der kan ikke stemmes

Forfatter
Besked
The Math Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 23-Februar-2008
Status: Offline
Point: 46
Direkte link til dette indlæg Emne: PopCorn Hour, ISTAR eller TVix?
    Sendt: 23-Februar-2008 kl. 22:46

Hvad ville du købe hvis du stod i en situation hvor du ville investere i en medie afspiller.

Update 1: flytte til http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=36483& KW=The+Math

Redigeret af The Math - 24-Februar-2008 kl. 16:27
Til top
Breddam Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-December-2006
Sted: 4140 Borup
Point: 2171
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2008 kl. 23:15
Hej 'The Math'

Jeg har stemt på Tvix, fordi man også har mulighed for at optage. Der er en stor brugeropbakning til Tvix, men det fornemmer jeg også er på vej med de to andre.
De er endvidere så billige, at man næsten bare skulle købe én.

Jeg synes i øvrigt, at du er i et forkert område af vores forum. Du skal måske ind under 'Distribution i hjemmet' eller 'DVD og HDD-recordere'.  Det første område er nok det bedste, fordi recordere.dk ikke har noget, der hedder 'Medieafspillere' (endnu)
Du har oprettet tråden i en forum-del, hvor alle problemer og opgaver bliver løst med en pc. Sådan bliver de jo løst rigtigt godt, men det har intet med dine spørgsmål at gøre De går på en hardwareafspiller. Edit= Altså en hardwarebaseret afspiller
Venligst
Søren

Redigeret af Breddam - 23-Februar-2008 kl. 23:17
Til top
Abolsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-Juni-2006
Point: 249
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2008 kl. 23:20
Er lidt enig. Jeg er også lidt splittet mht. forummet. Klikker frem og tilbage mellem dette og distribution i hjemmet.  Det ville være fedt med et medieafspiller forum 
Til top
The Math Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 23-Februar-2008
Point: 46
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2008 kl. 23:27

Okay, kan godt se jeg har lagt den forkert... sorry! Er temmelig ny her!

Hvordan flytter jeg den?

Til top
Breddam Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-December-2006
Sted: 4140 Borup
Point: 2171
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2008 kl. 23:33
Det ved jeg faktisk ikke 

Problemet er nok først og fremmest, at der nok ikke kommer så mange af folkene fra din målgruppe forbi.
Jeg abonnerer på nogle få fora, og dette er ikke et af dem, fordi jeg ikke har noget at bidrage med.
Sådan er der sikkert andre, der har det, og så får du kun 'strøgkunderne'.
Så kig dig lidt omkring, og beslut dig så for et forumområde. 'Distribution i hjemmet' kunne være det rigtige. Du kunne måske kigge på det?

Venligst
Søren

Edit=Så skal du sikkert bare oprette dit spørgsmål på ny! Du kan sikkert også rette din overskrift, og derefter lave en post til din nye tråd i bunden af den nuværende. Så skal vi tre mennesker nok stemme igen

Venligst
Søren

Redigeret af Breddam - 23-Februar-2008 kl. 23:37
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Point: 3850
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2008 kl. 08:08

Jeg ville nok (og gør nok også) tage mig en Istat Mini.

Jeg har en NAS så jeg har umiddelbart ikke brug for en intern HDD. Og Popcorn har problemer med varme. Det har Istar ikke. Den TV tuner som man kan køe til TViX'en kan efter min mening ikke bruges til noget - og er alt for dyr. (TViX'en har forøvriget også problemer med varmen hvis man ikke har nogen HDD i - behøver ikke være tilsluttet)

Popcorn og Istar koster kun det halve af hvad en TViX koster, og så meget mere får du altså ikke for pengene.

Til top
kbh4 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Oktober-2007
Sted: Denmark
Point: 721
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2008 kl. 11:21
Hvorfor har du oprettet to tråde? (og hvorfor har du spærret for beskeder i tråd 2?)

..ellers en spændende og relevant afstemning!

Jeg har stemt på ISTAR'en, da jeg syntes TViX'en er for dyr i forhold til hvad den kan. ISTAR og PCH'en er meget ens (samme NMT-software) men jeg kan bedre lide hardwaren i ISTAR'en, da jeg bl.a. ikke har brug for at putte en harddisk i boksen.

-Kent
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu