|
|
Besvar ![]() |
Side <1 151152153 |
Forfatter | ||
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
![]() |
|
Perfekt, jeg takker mange gange. |
||
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
|
||
![]() |
||
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
|
Jamen du har ikke nogen titler i "x264"
Du har titler i AVC/H264 formatet som måske er kodet af x264 encoderen
Grunden til de ikke spiller på en PS3 er fordi de er pakket i en .mkv contatiner som PS3 ikke understøtter - det har intet med x264 encoderen at gøre
Hvis de istedet var pakket i en .m2ts container så ville din PS3 kunne spille dem
![]() |
||
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
||
![]() |
||
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
|
det var så lidt, at din PS3 ikke vil afspille den skyldes at den ligger som mkv hvilket ikke er et format den understøtter.
spawn. jeg prøvede lige at lave den om til en m2ts fil med tsmuxer, så kunne ps3 afspille den, men der var ingen lydspor på... pakkes den ud som bdmv folderen splittes den jo også op i foldere.. her er det muligt at afspille den på c-200 med lyd... men startes de videospor der er på den så er det uden lyd... Redigeret af rhsin - 25-Februar-2010 kl. 20:17 |
||
Mvh
René |
||
![]() |
||
henningdalgaard ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-September-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1686 |
![]() |
|
Jeg har en del filer (south park) i real media .rm format. Er det muligt at få a-110 til at spille dem.
Eller er det lettere at rippe igen? |
||
![]() |
||
henningdalgaard ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-September-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1686 |
![]() |
|
Jeg har tidligere kørt med A-110 direkte forbundet til min router. Nu har jeg så (pga flere enheder der skal på i stuen) lavet min gamle roter (d-link 524) til en switch og placeret den i stereobænken i stuen. Den er så forbundet med min nye router (d-link 655) De andre enheder fungerer (mediecenter og squeezebox) fint og kan gå på nettet og afspille via min NAS, men min popcorn vil bare ikke afspille ![]() Jeg kan som før godt se min NAS via nfs men når jeg prøver at åbne ip adressen melder den bare fejl. Jeg kan også pinge popcorn ![]() Nogen der har en løsning på dette? Giver ikke mening for mig når de andre enheder fungerer fint. |
||
![]() |
||
Rummenigge ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 01-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 12 |
![]() |
|
Hejsa
Fandt du nogensinde ud af hvad der var galt siden du ikke fik lyden med - Jeg har samme udfordring med en extender. Fint billede både fra WDTV og PC til TV , men ingen lyd
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 151152153 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |