recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Popcorn Hour NMT A-100 - -> C-200
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPopcorn Hour NMT A-100 - -> C-200

Besvar Besvar Side  <12345 153>
Forfatter
Besked
Breddam Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-December-2006
Sted: 4140 Borup
Status: Offline
Point: 2171
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2007 kl. 22:12
Hvordan ligger det med afspilning af VIDEO_TS-indhold? Spiller den det som en dvd, og hvordan med undertekster?

Jeg har rippet adskillige af mine DVD'er til mapper på min NAS, men min Kiss er ikke så god til at spille dem, eftersom man ikke kan spole i dem.
En del arbejde virker lidt spildt, med mindre jeg finder en anden afspiller eller smider alle mapperne igennem Auto Gordian Knot. Det sidste tager bare en masse tid

Venligst
Søren
Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-November-2005
Sted: Denmark
Point: 6822
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2007 kl. 04:00

Jeg har ikke nået at teste video_ts folder endnu - men jeg har testet en dvd-iso, altså en video_ts folder gemt som en iso fil, og afspillet denne fra min USB disk. Den blev afspillet fuldstændig som en dvd jeg afspiller i min normale dvd-afspiller, med menuer, undertekster der kan skiftes live, kapitelskip frem og tilbage, ff, rw, slow osv.  Angiveligt skulle en almindelig video_ts folder opføre sig på nøjagtig samme måde, men jeg skal nok teste det.

Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Point: 3847
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2007 kl. 10:16
Oprindeligt skrevet af spawn spawn skrev:

Jeg har snakket lidt med Syabas om at de også skulle designe nogle små "slaveunits" uden plads til harddisk man så kunne placere rundt omkring i sit hjem hvor man ønskede det, soveværelset osv. - hvis der ikke behøver være plads til en harddisk kan man designe en super lækker lille bitte boks der ikke er meget større end en pakke cigaretter. Jeg kunne da godt finde på at købe en 3-4 stykker af dem  og hvis ikke de gør kunne jeg godt finde på at lave nogen selv.

Det kunne være fedt. Men den eksterne stømforsyning ville så nok være dobbelt så stor som afspilleren !!! Den burde vel kunne nøjes med mindre spænding hvis den ikke skal forsyne en HDD. Og mon ikke det kunne åbne op for TV markedet. Der er vel ingen problemer at få plads til sådan et lille print i et TV kabinet.

Til top
Nicoleif Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Februar-2007
Point: 987
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2007 kl. 11:25
Nogen der ved hvornår de åbner op for bestillinger for nye medlemmer (har netop meldt mig ind igår)?
Til top
Brown Ghost Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-Januar-2004
Point: 214
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2007 kl. 18:39
Ja det er sku sagen det her, har ikke hørt fra dem ang med ordre  GRR er nummer 123 kunde. skulle have 2 units.. men Google chekout lavede lort i det. ordre ligger på pop side, men ikke i google Chekout, og kan ikke lave ny ordre nu. og de svare ikke på mine mails.. God nok irreterende..

Nå men det vil sige jeg bare skal opdate den med USB nøglen, Nice :)

og så kan den USB nøgle fjernes igen der efter??

Thanks
BrownGhost
("Min helt personlige mening WMC er noget lort")

www.PitBull.dk - www.QCode.dk
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2007 kl. 18:51
PS: slaveunits. Ja for søren da. kunne være MAX nice, og kunne de så køre Wireless N ville det være i top.. Så kunne man have Multimedia i hele hytten..
Thanks
BrownGhost

Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2007 kl. 18:54
Oprindeligt skrevet af Nicoleif Nicoleif skrev:

Nogen der ved hvornår de åbner op for bestillinger for nye medlemmer (har netop meldt mig ind igår)?

Nej jeg ved det ikke, men jeg tænker på, at når de åbner en side, og første salg har de kun 100 stk, for mig til at tro hvis du er nummer 1000 medlem, tager det var 12 måneder før du får en..

personligt syntes jeg det er helt til grin, de burdte have 1000 units klar til salg den første dag.. mn sådan er det ikke..
Hvad nummer er nu ? login der over, gå til ret profil. se browser adresse links.  kig efter: member_id=123
ergo jeg er nummer 123 :)
Thanks
BrownGhost

Til top
Nicoleif Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Februar-2007
Point: 987
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2007 kl. 23:52

Oprindeligt skrevet af Brown Ghost Brown Ghost skrev:

Oprindeligt skrevet af Nicoleif Nicoleif skrev:

Nej jeg ved det ikke, men jeg tænker på, at når de åbner en side, og første salg har de kun 100 stk, for mig til at tro hvis du er nummer 1000 medlem, tager det var 12 måneder før du får en..

personligt syntes jeg det er helt til grin, de burdte have 1000 units klar til salg den første dag.. mn sådan er det ikke..
Hvad nummer er nu ? login der over, gå til ret profil. se browser adresse links.  kig efter: member_id=123
ergo jeg er nummer 123 :)

Ja så er der vist lange udsigter; jeg er medlem nr. 2292. Håber jeg finder en anden måde at bestille den!

Til top
Breddam Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2007 kl. 00:44
Åååh, hvorfor kan den dog ikke optage?  

Så havde den jo været en 'killer app'

Venligst
Søren
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2007 kl. 01:00
Nummer: 2292
Tja så er det efter min hoved regning. ca om 3 år du kan få din :)

Når de kun læsser 100 stk ud af gangen..

det helt til grin, helt til grin..

Det vil så sige der nu er mere edn: 2292 der gerne vil have en, så min beregning på de skulle have haft 1000 units klar på dag 1 var slet ikke ved siden af..
en skal de ikke havde  Mr. Ghost som deres konsulent...
Tja de lære det nok en dag *hahah*
Thanks
BrownGhost

Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2007 kl. 01:07
Oprindeligt skrevet af Breddam Breddam skrev:

Åååh, hvorfor kan den dog ikke optage?  
Så havde den jo været en 'killer app'
Venligst
Søren

Sorry jeg har sikkert fået en drinks eller 2 for meget her til aften, men er fuld af gode råd haha..

Optage, hvad?
Der findes ikke en ordenlig ting på dansk tv der er vær at optage.
Skulle der en dag komme et eller andet, er det i ringe kvali, og lyden, tja, er stereo.. Nææ nej licens pengene er smidt lige ud af vinduet..

Alt der er i TV kan du DL i bedre kvali fra nettet..
Weeeeeee
På nær Nyhederne.. lol

Thanks
BrownGhost

Til top
Breddam Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2007 kl. 02:03
HVIS boxen nu er i stand til at fungere som afspiller af mediefiler fra min NAS, ville jeg være glad.

HVIS den samtidig kunne optage med digital tuner fra min antenne, ville jeg være gladere endnu

Jeg optager faktisk en hel del, men jeg downloader ALDRIG noget (ulovligt) filmmateriale til afspilning på mit TV Så optagefunktionen er vigtig.

Nå, Brown Ghost,
Vi er nok ikke så uenige. Jeg udtrykte bare mit håb om lidt ekstra funktionalitet Den skal jo selvfølgelig stadig kunne afspille alt, hvad der smides i hovedet på den

Venligst
Søren

Til top

Besvar Besvar Side  <12345 153>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu