recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Popcorn Hour  playlist mm
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPopcorn Hour playlist mm

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Mr J Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 30-December-2008
Status: Offline
Point: 5
Direkte link til dette indlæg Emne: Popcorn Hour playlist mm
    Sendt: 02-Februar-2009 kl. 18:34

Hej Alle.

Jeg overvejer at købe en popcorn hour, og har læst en del tråde herinde omkring den. Men der er ikke mange som skriver om selve "interfaceet" og funktionerne i popcorn hour (PH). Jeg kan heller ikke finde en manual, som beskriver det. Jeg har derfor følgende spørgsmål.

1. jeg vil gerne streame musik videoer  fra min NAS. er det muligt i PH'en at oprette personlige afspilningsliste for video.

2. Gemmer PH en "recent played" liste, så jeg hurtigt kan finde frem til video'er som jeg ofte afspiller.

3. Kan man bruge netx funktion og dermed "hoppe" direkte til næste musikvideo, fremfor at skulle tilbage til menuen og vælge den næste fil.

4. Hvis mim videofil ikke er i helt korrekt format (16-9 el andet) vil PH så tilføje sorte "bjælker" i siderne.

5. Hvis jeg gerne vil se billeder, kan jeg så starte en mp3 sang og derefter få vist billeder. lidt mere hyggeligt.

6. Er der slideshow fremviser for billeder

7 hvis der er slideshow fremviser, hvilke transsions har PH'en så, og kan man selv tilf'øje flere ?

jeg vil være smadder glad hvis nogen kunne hjælpe mig med de her spørgsmål.

tak

vh Mr J 

Til top
thacaleb Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 31-December-2008
Sted: Denmark
Point: 19
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2009 kl. 21:59
Tror jeg kan svare nej til alle 7 punkter, dog ved jeg ikke med de sorte bjælker i punkt 4.

Popcorn'en har ikke playlister, man vælger det man vil afspille og  når den er færdig hopper den tilbage i menu'en. Du kan ikke afspille musik mens du ser slideshows, den kan kun 1 ting af gangen.

Popcorn hour er mere eller mindre kun beregnet til at afspille film på og alt andet er noget halv færdig noget med begrænset funktioner.

Der findes nogle der har noget noget interface agtig noget som hedder movie og music jukebox. Ved ikke præcis hvad man kan med det, men den har nok noget playliste af en art.
Panasonic 37' PX80
Popcorn hour a-100
Acer R3610 ion with XBMC linux
Til top
Mr J Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 30-December-2008
Point: 5
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2009 kl. 22:52

Okye...tak for for svar.

Det lyder bestemt ikke godt. Så hellere købe Western Digital HDTV boxen til 770 kr.

Det med jukeboxen er der andre som kender programmet, ok vil det opfylde mine krav ?

Til top
nunbaggi Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 17-April-2007
Point: 306
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2009 kl. 08:32

Tror dette vil løse en masse af dine spørgmål

http://www.youtube.com/watch?v=AQNc22xh_-c

Til top

Besvar Besvar