|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Zulu ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 775 |
![]() |
De nye produkter er nu blevet bekræftet af Syabas da Hi-Jack fra www.mpcclub.com var på besøg derude.
Du kan læse mere om dem her: http://www.mpcclub.com/modules.php?name=News&file=articl e&sid=586 |
|
![]() |
|
popcorn ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 316 |
![]() |
Det er rigtigt Zulu - jeg kender godt artiklen og har også selv talt med Syabas om disse forventede enheder - men det er stadig kun roadmaps - enhederne er endnu ikke endeligt producerede, og der kan fortsat komme ændringer i planerne. |
|
Popcorn Hour NMT A-100/A-110/C-200
(Spawn på job) |
|
![]() |
|
petrucci ![]() Guld medlem ![]() Brugeranmelder Oprettet: 09-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 822 |
![]() |
Jeg synes ellers der stod at de ville udkomme i slutningen af Juni/starten af Juli. Men ja..vi har ikke hørt noget endnu så noget ku tyde på at de er udsat...med mindre Komplett ved noget vi andre ikke gør ;)
|
|
![]() |
|
popcorn ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 316 |
![]() |
Det er selvfølgelig muligt :) - det kan også være de ikke gør men blot forholder sig til de samme forventninger og derfor vil mindske et større lager inden de nye kommer. Jeg talte med Syabas i sidste uge om dette og der var infoen at de ikke lige var på trapperne - men nu må vi se. |
|
(Spawn på job) |
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
Nu har jeg også købt denne hos http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=344915. I går da jeg kiggede havde de 49 på lager, men nu kun 12 tilbage. Så den må da være populær. Havde et xcard engang med sigma chipset og den havde et rigtig godt billede
Kan man godt tilslutte den uden intern harddisk. Jeg har tænkte mig at bruge en Ekstern 2.5 usb harddisk. |
|
![]() |
|
Jwin ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2008 Sted: København, DK Status: Offline Point: 769 |
![]() |
Og nu står der 9 :-) Jeg "kom" også lige til at købe en. Mon ikke Kompletts pakkeafdeling undrer sig lidt? |
|
![]() |
|
![]() |
Det har denne også - og ja man kan selvfølgelig sagtens nøjes med en ekstern 2.5" usb disk - eller helt uden disk hvor man blot streamer fra en NAS eller PC |
|
(Spawn på job) |
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
Jamen det lyder godt, har også overvejet en nas. Når der skal lægges ny firmware ind, skal man så bruge en intern disk først. Eller kan dette også klares bare med en USB nøgle. Har dog en wd 200 gb ide, men vel helst undgå varme problemer.
|
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
Du bruger bare en USB nøgle se også denne lange tråd hvor du kan finde svar på alle spørgsmål http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=30909& KW=popcorn+hour&PN=0&TPN=57 |
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg siger mange tak
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |