recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Popcorn Hour vs. WD TV Live eller andre?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPopcorn Hour vs. WD TV Live eller andre?

Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
Yesper82 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 23-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 63
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2010 kl. 17:33
følger lige med her.

Hvordan billedkvaliteten på c-200 ved afspilning af bluray( enten fra HDD eller direkte fra en bluray skive)?? Er billedet lige så godt som på en dedikeret bluray-afspiller eller PS3.

Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Point: 5990
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2010 kl. 18:12
Oprindeligt skrevet af Yesper82 Yesper82 skrev:

følger lige med her.

Hvordan billedkvaliteten på c-200 ved afspilning af bluray( enten fra HDD eller direkte fra en bluray skive)?? Er billedet lige så godt som på en dedikeret bluray-afspiller eller PS3.

ja den er lissågod syntes jeg... og den er noget mere fleksibel med det man putter i den
Mvh

René
Til top
Mokuer Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-November-2006
Sted: Denmark
Point: 340
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2010 kl. 11:26
Efter at have skimmet denne tråd er det ligeså stille drejet ind på at PH er bedre end WD Live.

Jeg behøver ikke Blueray kvalitet for kunne se en film. DVD opfylder fint mine krav.

Jeg har sådan en fornemmelse af at WD TV live er en bedre løsning 'out of the box' hvis man ikke ønsker at nørde med alle mulige tilretninger.
Jeg er ligeglad med med Skins, præsentation af film og musik osv.
Jeg ønsker bare en afspiller der kan fremvise billeder og afspille film.

Kan WD TV Live så ikke være den bedste løsning?
LG 50PG6000 ; Xbox360 ; HTPC
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Point: 5990
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2010 kl. 11:39
Oprindeligt skrevet af Mokuer Mokuer skrev:

Efter at have skimmet denne tråd er det ligeså stille drejet ind på at PH er bedre end WD Live.

Jeg behøver ikke Blueray kvalitet for kunne se en film. DVD opfylder fint mine krav.

Jeg har sådan en fornemmelse af at WD TV live er en bedre løsning 'out of the box' hvis man ikke ønsker at nørde med alle mulige tilretninger.
Jeg er ligeglad med med Skins, præsentation af film og musik osv.
Jeg ønsker bare en afspiller der kan fremvise billeder og afspille film.

Kan WD TV Live så ikke være den bedste løsning?
min første nmt var en wdtv siden har jeg købt en c-200 og en a-200 og har endnu en c-200 på vej.... jeg syntes egentligt at wdtv er mest nørdet... for den har sige begrænsninger med hvad du propper i den... det føler jeg ikke i samme omfang med popcornhour nmterne (selvom de jo også
har deres begrænsninger).

For mig handler det om.. hvordan kan jeg nemmest få min data over på min NAS uden at skulle bruge tid på det.. og uden risiko for kvalitetstab i diverse konverteringer for at få det til at køre.

nu har jeg ikke prøvet wdtv live... men mit syn på wdtv er den syntes jeg er mere nørdet.... fordi jeg er nødt til at tænke over (og måske ændre)  de formater jeg propper i den.
Mvh

René
Til top

Besvar Besvar Side  <1 234

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu