|
Popcorn Hour Vten |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Brian K ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 28-Juli-2014 Sted: Viborg Status: Offline Point: 31 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-April-2016 kl. 20:48 |
Nogen der har erfaringer med Popcorn Hour Vten? Har netop erhvervet mig sådan én. Jeg har rippet en blu ray film til ren ISO uden nogen form for ændringer, lagt filen på en eksterne harddisk og koblet den til min Vten. Maskinen kan registrere maskinen og jeg kan finde ISO filen, men den vil ikke afspille filen. Nogen gode råd?
|
|
Hilsen Brian
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
glem iso filer. Det er en "død" måde at lagre film på. - makemkv er langt bedre. så får du nok ingen problemer.
|
|
![]() |
|
Brian K ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 28-Juli-2014 Sted: Viborg Status: Offline Point: 31 |
Virkelig? Jeg havde forstået det sådan at en ISO fil er den reneste form for rip der kan laves...? Samt at Vten'en burde kunne læse netop sådan en fil.
|
|
Hilsen Brian
|
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
ISO er en "rå" kopi der indeholder alt hvad der er i originalen. Prøv at montere den med https://www.redfox.bz/download/SetupVirtualCloneDrive.exe Så kan du se om ISOen er i orden |
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
Dammeren ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 71 |
Som det allerede er foreslået, så er det en god idé at bruge MakeMKV til at rippe filmene med. Din afspiller understøtter alligevel ikke Blu-Ray menu.
|
|
![]() |
|
jespermart ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 893 |
Så har du gjort noget forkert under opsætningen eller med ripningen Hvilket program har du rippet med? Du skal bruge enten DVDFab v 9.2 eller AnyDVD HD hvis du ripper ud til Blu-ray ISO eller Blu-ray folder Min VTEN afspiller alle formater jeg nævner i flæng ISO, BDMW Folder og MKV. Jeg ville glemme alt om MKV, jeg har aldrig forstået hvorfor man skulle konvertere en BD over til MKV, det er fra en tid da mange media afspillere ikke kunne afspille Blu-ray og man derfor var nødt til at konvertere dem over til mkv. Alle mine film ligger som BD Iso'er eller Blu-ray foldere og der er aldrig nogen problemer med afspilning.
Redigeret af jespermart - 17-April-2016 kl. 17:56 |
|
Jesper
Jvc N5B, Elite Screens 120" Cinegrey 5D, Marantz SR7013, Dynaudio Evoke10 og X28C i 5.1.4 |
|
![]() |
|
Jeg fandt fejlen
![]() Problemet var ikke Vten'en eller den eksterne harddisk (som jeg også troede på et tidspunkt), men simpelthen min Imac ![]() Efter opdatering til El Capitan, er det åbenbart ikke længere muligt at Rippe sin egne Blu Ray film via de gengse programmer. Programmet fortæller ellers ikke at der er noget galt og man får endda lov til at foretage hele ripningen i god tro. Selve ISO filen, virker bare ikke når man engang er færdig. Nu bruger jeg min arbejdscomputer og nu virker ISO filerne som de skal
![]() |
|
Hilsen Brian
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |