|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Muffeh ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-December-2009 Sted: Gilleleje Status: Offline Point: 1040 |
![]() Sendt: 17-April-2010 kl. 18:32 |
Hey Recordere folkens!
Faktum er, at min kære moder har et trådløst USB modem fra 1800 kong hvidkål, og trænger nu til noget nyt! snakkede med en jeg kendte, som anbefalede noget N draft 2.1 standard, men kan ikke rigtigt opdrive det nogen steder? så nu jeg faldet over denne: POPCORN HOUR WN-150 WI-FI 802.11NOg nu var det så jeg tænkte, at det for det første er USB netværk til en Medie afspiller, det gør jo i sig selv at hastigheden er nød til at være høj, og derfor da også 802.11N standarden, men mit spørgsmål lyder, kan denne bruges til en alm. PC? eller kan det kun bruges til de kære medie centre i dette tilfælde popcorn hour som den er fra? kan nemlig rigtig godt lide den, da det en forholdsvis lille USB pen. Skal siges, at den vi køre med nu, er en gammel D-link af G standarden, som er ved at være noget forældet noget.. men pris og størrelse på den lille popcorn fætter er passende, så kan det bruges til pc? - På forhånd tak for jeres hjælp! ;) http://www.dustinhome.dk/pd_5010379297.aspx ^Link til USB'en^ Redigeret af Muffeh - 17-April-2010 kl. 18:33 |
|
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
|
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
Popcorn Hour har ikke releaset nogle officielle drivere til PC brug
Det er muligt den ville kunne genkendes som noget andet i en PC, og bruges med nogle generiske drivere, men det er usikkert om det vil virke, så som udgangspunkt vil jeg sige nej.
|
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
Muffeh ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-December-2009 Sted: Gilleleje Status: Offline Point: 1040 |
![]() |
Og tak for det spawn ;) var os bare en tanke..
- men kan du, eller andre her inde for den sags skyld, komme med link (fra dk butikker) med en USB N draft 2.1 modem? |
|
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
|
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
Jeg er lidt i tvivl om hvad du søger - da du skriver USB modem ?
Popcorn Hour sticken er ikke et modem, men kun et WIFI netkort der forbinder til en trådløs router som laver internetforbindelsen. Et modem er noget andet. Har din mor ikke en almindelig ADSL forbindelse, hvor der allerede sidder et modem (i form af en trådløs router)
Det er nemt nok at finde almindelige USB wifi sticks
her er eks. en der ligner Popcorn hour sticken til forvekslning
og her er en hel liste
Redigeret af spawn - 17-April-2010 kl. 21:40 |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Sorry min fejl, det er os netkort jeg mener.. det weekend og sidder og tåger lidt, så fejl sker
![]() men altså, vi har jo trådløst netværk her hjemme, sidder med d-link dir-855. men leder efter et USB netkort der understøtter N (draft 2.1), er sikker på det eksistere, men om det uden for EU skal jeg så ik ku sige noget om. |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Din D-Link Dir-855 understøtter kun N draft 2.0 så du behøver vel ikke et netkort der understøtter mere end N draft 2.0 ?
|
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Tjoh, det jo altid rart at være på forkant med tingene ;)
og N (draft 2.0) sku efter signe kun ku køre med en konstant bitrate på omkring 150 kb/sek.. selvom jeg ærligt ikke helt tror på den info, for begge mine computere køre med N draft, og køre altså med 300 m/bit i sekundet. |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |