|
Popcorn Time, at spore |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||
rasmuzzen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 913 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Hvordan kommer zentropa ind imellem serveren og klienten og kan se min ip. Er det sharet som alm. torrents. I givet fald ja, kan man så i popcorn se peers og seeders nogen steder. Zentropa gjorde det vel "snedigt" den gang at de selv lagde ost i fælden, og så så hvem der bed på i listen over downloadere. Meget lav praktisk syntes jeg at have set i nyhederne engang.
MVH |
||
Sendt fra min Commodore64,SONY 55W805BBN + 40D4550 + Hauppauge HVR4000 DVB-S2+T, Hauppauge NOVA-HD-DVB-S2 + en sørens masse diskplads.
|
||
![]() |
||
slumbert ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
|
Det var meningen at sarkasmen skulle være tyk som tjære, men jeg giver den lige en ekstra tand. Indlægget var en reaktion på dette fuldstændige latterlige udsagn fra Claus_jac: "Problemet er de unges tilgang. De er så fuldkommen ligeglade at det egentlig er et alvorligt samfundsproblem." Fjollede generaliseringer får mig sku' lidt op ad stolen.
|
||
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
||
![]() |
||
moremusic ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-November-2013 Status: Offline Point: 589 |
|
Flick - der er noget galt med din logik :) det er ikke ulovligt at kopiere fra kassettebånd til kassettebånd. Det er ganske lovligt, ligesom det også var ok at kopiere fra LP til kassettebånd.
Til gengæld må man enten være ung (og dermed undskyldt), eller ualmindelig dum, hvis ikke man kan gennemskue at der er noget galt med popcorn time. vi skriver 2015 - emnet har været debatteret bredt i 20 år. |
||
![]() |
||
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
|
Tja vil nu stadig mene mange unge ikke ved det uden behøves være dumme af den grund. Dog sikkert færre voksne.
Det er altså ikke alle unge som har it kyndige forældre, når forældrene ikke er det. Så oplyser de jo heller ikke deres børn (de unge). Mine de gamle var skolelærere, og var i sin tid ikke særlig it kyndige. Dengang havde de intet problem med man brugte Napster fx. Eneste de "brokkede" sig over, var hvis jeg blokerede tlf linjen for længe. Kan snildt forestille mig det er sådan for "mange" den dag i dag, udover man ikke længere blokerer tlf linjen. ![]() Redigeret af JordanDK - 25-April-2015 kl. 19:53 |
||
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
||
![]() |
||
moremusic ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-November-2013 Status: Offline Point: 589 |
|
JordanDK - nu skrev jeg også Ung ELLER ualmindelig dum.
|
||
![]() |
||
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
|
I know også derfor jeg skrev dog sikkert færre voksne. :)
|
||
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
||
![]() |
||
slumbert ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
|
Lad mig lige forstå det korrekt. Må jeg godt spille min vens cd ind på et kassettebånd og tage det med hjem til mig selv, men brænde de samme filer til en cd og tage den med hjem? Jeg ved godt at man må lave sikkerhedskopier at sin egen musik, men det var ikke det jeg brugte kassette bånd til i 1987.
|
||
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
||
![]() |
||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
|
Slumbert - Helt korrekt. Der skelnes mellem analog kopi og digital kopi i dansk lovgivning. Du må i øvrigt også gøre det den anden vej. Så snart der er noget analog ind over, så må du kopiere alt det du vil.
Det hører lige med, at det aldrig har været, og heller ikke nu er, ulovligt at optage fra radio. Det er uanset om det er digital til digital, analog til digital eller digital til analog. Det er jo heller ikke ulovligt at optage fra TV. |
||
![]() |
||
Flick ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 245 |
|
|
||
![]() |
||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
|
Jeg synes der er en hel del forskel på at to brugere deler sin musik imellem sig på Napster, BitTorrent eller direkte. Sammenlignet med de professionelle tjenester vi ser i dag som AllofMP3 og Popcorn Time.
Når det bliver organiseret og mafiaen lægger sin klamme hånd på noget, så er det pludseligt dem som tjener penge på at nogle ønsker nem adgang til musik og film. Jeg har intet problem hvis nogen ønsker at se en film der ikke eksisterer på filmtjenesterne. Men andre bør ikke tjene penge på at man gør noget som er ophavsrettighedsstridigt. |
||
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
||
![]() |
||
bibihest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1435 |
|
Hvorfor skal en 13 årig absolut vide det? Det er nok de færreste børn der selv står for at betale for deres tv/streaming eller overhovedet ved hvad det koster. De fleste børn er vant til bare at tænde tv'et eller starte netflix og så kan de se det de vil. Der er ikke en af dem der bekymrer sig om hvad det koster eller hvem der betaler. Nu er der så et program på nettet, der gør det lige så nemt at streame som hjemme i sofaen, hvorfor skulle de nødvendigvis tænke dybere over det. Så kan man beskylde dem for at være dumme alt det man vil, men tror nu bare det er fordi det er børn. |
||
![]() |
||
|
Suk....En gang til for Prins Knud: Der stod meget præcist "ung ELLER ualmindelig dum"...jeg tror endda også at jeg flettede ind at ungdommen er undskyldt.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |