recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Popcorn Time, at spore
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Popcorn Time, at spore

Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
slumbert Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2009
Status: Offline
Point: 1977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2015 kl. 10:44
@moremusic

Min pointe med "ulovlige kassettebånd" bør du kunne forstå. Unge bryder også loven uden at vide det og det gjorde jeg også. Mine ulovlige kassettebånd blev købt på sommerferie i polen i 1990-91. Det kostede et par kroner pr bånd og fremstod som ægte bånd, men var selvfølgelig kopier og bootlegs. Jeg havde ingen anelse om at det var ulovligt. Jeg var 14-15 år gammel og priserne var meget lave i polen. 

ER det nu slået fast med syvtommersøm at mine kassettebånd var ulovligt kopierede i kommercielt øjemed så fattige polske gadehandlere kunne få smør på brødet?
endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Til top
Krjstoff Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-December-2007
Sted: Denmark
Point: 682
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Krjstoff Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2015 kl. 12:46
Man har klart fejlet i sin opdragelse af sine børn, hvis man i løbet af 13 år som forældre, ikke har formået at lære ens børn, at:
- Intet er gratis.
- "Har du penge, så kan du få. Har du ingen, så må du gå."
- Hvis noget virker for godt til at være sandt, så er der formentlig noget galt.
- Alt hvad man gør har konsekvenser. Hvis ikke for en selv, så for andre.

Redigeret af Krjstoff - 27-April-2015 kl. 12:50
| Synology DS412+ | ATV4 | PS4 | Onkyo 507 | System Audio 2.1 | Logitech Smart Control |
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2015 kl. 16:28
Oprindeligt skrevet af Krjstoff Krjstoff skrev:

Man har klart fejlet i sin opdragelse af sine børn, hvis man i løbet af 13 år som forældre, ikke har formået at lære ens børn, at:
- Intet er gratis.
- Hvis noget virker for godt til at være sandt, så er der formentlig noget galt.

Børn er mere end små forbrugere. 
Kender du udtrykket teenageoprør. 

Gætter på du ikke har børn.

endnu en hifi-flygtning

Til top
Brianigenigen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Maj-2010
Sted: Danmark
Point: 624
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brianigenigen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2015 kl. 17:13
Oprindeligt skrevet af Krjstoff Krjstoff skrev:

- Intet er gratis.

Hvorfor er her ikke en "LIKE" knap
det er fuldstændigt korrekt.

Så HAR man fejlet, og selv om det er teenageopgør, så BURDE de have lært, at ting har konsekvenser
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2015 kl. 17:51
Jamen Brianigenigen.

Det er nogle vildsomme ord, når i skriver at man som forældre har fejlet.

Det er jo netop det der er problemet i forhold til popcorntime. Fortæl dine børn at det har konsekvenser at bruge det!! Så vidt jeg ved har det ikke haft konsekvenser for nogen endnu og tror dine børn tager dine advarsler seriøst når alle deres venner benytter det uden at der sker noget.

Selvom det kunne være så nemt så er børns handlinger ikke styret af regler, paragraffer og forældrenes formaninger, men i lige så høj grad af de erfaringer og fejl de selv og deres venner
begår. 

Når et barn igen og igen gør noget, hvor de har fået tudet ørerne fulde af alle de konsekvenser det har, så begynder barnet at stille spørgsmålstegn ved alle de andre dommedagstrommer der bliver buldret på. 

man bliver jo heller ikke blind af at onanere, hvilket de fleste sikkert har fundet ud af. Det er nogle vildsomme ord, når i skriver at man som forældre har fejlet. Hvis man som forældre tror man kan kontrollere og styre alting og ikke fatter at børn med aldreren prøver grænser af og danner deres egen unikke erfaringer,SÅ har man fejlet, fordi så opfatter man ikke børn som selvstændige individer. 

Redigeret af slumbert - 28-April-2015 kl. 07:51
endnu en hifi-flygtning

Til top
Erland Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 03-Marts-2009
Sted: Denmark
Point: 39
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erland Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2015 kl. 18:03
man bliver jo heller ikke blind af at onanere, hvilket de fleste sikkert har fundet ud af.

Det villle jeg godt have vidst noget før.    40 spildte år.
Til top
Brianigenigen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Maj-2010
Sted: Danmark
Point: 624
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brianigenigen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2015 kl. 18:29
Til top

Besvar Besvar Side  <1 234

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu