|
Popcorn Time, at spore |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | |
slumbert ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
@moremusic
Min pointe med "ulovlige kassettebånd" bør du kunne forstå. Unge bryder også loven uden at vide det og det gjorde jeg også. Mine ulovlige kassettebånd blev købt på sommerferie i polen i 1990-91. Det kostede et par kroner pr bånd og fremstod som ægte bånd, men var selvfølgelig kopier og bootlegs. Jeg havde ingen anelse om at det var ulovligt. Jeg var 14-15 år gammel og priserne var meget lave i polen. ER det nu slået fast med syvtommersøm at mine kassettebånd var ulovligt kopierede i kommercielt øjemed så fattige polske gadehandlere kunne få smør på brødet?
|
|
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
|
![]() |
|
Krjstoff ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 682 |
Man har klart fejlet i sin opdragelse af sine børn, hvis man i løbet af 13 år som forældre, ikke har formået at lære ens børn, at:
- Intet er gratis. - "Har du penge, så kan du få. Har du ingen, så må du gå." - Hvis noget virker for godt til at være sandt, så er der formentlig noget galt. - Alt hvad man gør har konsekvenser. Hvis ikke for en selv, så for andre. Redigeret af Krjstoff - 27-April-2015 kl. 12:50 |
|
| Synology DS412+ | ATV4 | PS4 | Onkyo 507 | System Audio 2.1 | Logitech Smart Control |
|
|
![]() |
|
slumbert ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
Børn er mere end små forbrugere. Kender du udtrykket teenageoprør. Gætter på du ikke har børn. |
|
endnu en hifi-flygtning
|
![]() |
|
Brianigenigen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 624 |
Hvorfor er her ikke en "LIKE" knap det er fuldstændigt korrekt. Så HAR man fejlet, og selv om det er teenageopgør, så BURDE de have lært, at ting har konsekvenser
|
|
![]() |
|
Jamen Brianigenigen.
Det er nogle vildsomme ord, når i skriver at man som forældre har fejlet. Det er jo netop det der er problemet i forhold til popcorntime. Fortæl dine børn at det har konsekvenser at bruge det!! Så vidt jeg ved har det ikke haft konsekvenser for nogen endnu og tror dine børn tager dine advarsler seriøst når alle deres venner benytter det uden at der sker noget. Selvom det kunne være så nemt så er børns handlinger ikke styret af regler, paragraffer og forældrenes formaninger, men i lige så høj grad af de erfaringer og fejl de selv og deres venner begår. Når et barn igen og igen gør noget, hvor de har fået tudet ørerne fulde af alle de konsekvenser det har, så begynder barnet at stille spørgsmålstegn ved alle de andre dommedagstrommer der bliver buldret på. man bliver jo heller ikke blind af at onanere, hvilket de fleste sikkert har fundet ud af. Det er nogle vildsomme ord, når i skriver at man som forældre har fejlet. Hvis man som forældre tror man kan kontrollere og styre alting og ikke fatter at børn med aldreren prøver grænser af og danner deres egen unikke erfaringer,SÅ har man fejlet, fordi så opfatter man ikke børn som selvstændige individer. Redigeret af slumbert - 28-April-2015 kl. 07:51 |
|
endnu en hifi-flygtning
|
![]() |
|
Erland ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 03-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 39 |
man bliver jo heller ikke blind af at onanere, hvilket de fleste sikkert har fundet ud af.
Det villle jeg godt have vidst noget før. 40 spildte år. ![]() |
|
![]() |
|
Brianigenigen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 624 |
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |