|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
nitrotg ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1368 |
![]() |
Min computer er altid tændt så ingen grund til at ofre ekstra penge for en NAS løsning.. Så der bliver bare steamede direkte over netværket.. Gør det mere for min kæreste skyld da hun ikke lige er den hurtigste snegl i skoven til det her computer ting.. http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=63637& KW=nitrotg forklaring af mit bluray afspillings problem.. |
|
![]() |
|
Schjelde ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 695 |
![]() |
Overvejer at købe
Kom gerne med forbedringer. Nogen der kan anbefale en lille LCD monitor / TV el. lign. ? Overvejer at køre med hdmi split til receiver og også en lille skærm til når den bare skal streame musik....hvis det kan lade sig gøre Redigeret af Schjelde - 27-Juli-2009 kl. 14:54 |
|
Sony AF8 65
Onkyo 676 HDFury Vertex 2 ATV4K B&O A9 Sonos rundt i huset |
|
![]() |
|
craven ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 68 |
![]() |
Må jeg spørge hvorfor du ripper dine bluray film og ikke bare ser dem på din egen afspiller ? |
|
Mvh
Craven |
|
![]() |
|
Notfast ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2876 |
![]() |
|
|
.....
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |