|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() Sendt: 08-December-2011 kl. 21:55 |
Hej alle
Jeg kan ikke få billede på mit Sony EX720 TV over HDMI fra min Popcornhour A-100. Jeg kan få et billede over Composite koblet til scart-indgangen på TV'et - men det ser jo lidt kedeligt ud i billedkvaliteten... Hvis jeg skifter til HDMI (720p, 1080p etc) så kommer der ikke noget input over hdmi-indgangen :-( Det spøjse er at der under opstarten fint er billede - både via composite og hdmi (720p) - men efter opstart forsvinder det fra hdmi og jeg kan ikke få det igen på nogen måde... Jeg har overvejet kabelproblemer, men da det fungerer fint under opstarten i 720P og også har fungeret problemfrit med en Boxee Box i 1080p tvivler jeg på at problemet ligger dér. Jeg ved dog ikke helt hvad jeg skal prøve og håber at der er nogle gode ideer derude... /Tommy |
|
![]() |
|
dkscan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1333 |
![]() |
Hvis det ikke allerede er gjort, så prøv i opsætningen af PopcornHour under Lyd/billede at vælge en af mulighederne for Video output under HDMI. Jeg kører selv med 1080p 60Hz og Framerate Sync sat til NTSC/PAL/24p hvilket fik has på diverse hakkeri på visse videofiler.
|
|
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information |
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() |
Jeg har prøvet 5-6 forskellige af hdmi-mulighederne uden andet resultat end sort skærm. Jeg har prøvet 2 forskellige kabler og stadig er der fint signal i 720p mens boksen starter op - lige indtil det øjeblik, hvor opløsningen ændres - derefter har jeg bare sort skærm. Jeg har ikke held med andet end composite... :-/
|
|
![]() |
|
![]() |
Nu har jeg testet med en PCH A110 i stedet og dér fungerer alt fint - er det mon bare A100 som er noget skrammel i forhold til HDMI - nogen som har erfaringer?
|
|
![]() |
|
len61 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2007 Sted: Ama'r Status: Offline Point: 1499 |
![]() |
A100 hdmi 1.1 . A110 hdmi 1.3 .Har selv været igennem det samme, blev nødt til at tage strømstikket, til og fra ,adskillige gange (indtil den viser pocorn post) , før det spillede, det er simmpelthen det der hedder HANDSHAKE mellem hdmi (device og Tv), der er problemet !!!
|
|
Lauri Törni/Larry Thorne
Soldier under 3 Flag's |
|
![]() |
|
![]() |
Det er da muligvis dét som volder problemer... Dog undrer det mig lidt, at der under opstart af boksen (A100) vises et billede på TV'et i 720P - ingen problemer - men når opstarten er overstået er det fuldstændig ligegyldigt, hvilken HDMI-opløsning der vælges - så virker det bare ikke længere... :-/
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |