|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kleth ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-April-2006 Status: Offline Point: 215 |
![]() Sendt: 09-December-2008 kl. 07:29 |
Jeg har d.d. (09december kl 0700) set at Komplett.dk har Popcornhour A110 på lager til DKK1795,-
Bare lidt info til interesserede, da jeg jævnligt ser priser på Popcornhour efterspurgt og referet herinde. |
|
![]() |
|
Callie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2005 Sted: Vestamager Status: Offline Point: 563 |
![]() |
Tak for linket.
|
|
![]() |
|
petrucci ![]() Guld medlem ![]() Brugeranmelder Oprettet: 09-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 822 |
![]() |
Ja det var lige det prisfald der gør at jeg hopper med på vognen nu :)
Overvejede ellers Tvix 6500A men prisforskellen på over 1000kr gør nu at NMT bliver den fremtidige streaming-platform her i hjemmet. Og så hjælper den brugervenlige jukebox plugin også gevaldigt på det. |
|
![]() |
|
websurfer ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6 |
![]() |
Der er også denne her, har den selv - fin afspiller og noget pænere en PCH |
|
![]() |
|
hvemmig ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 16 |
![]() |
Ja, men så er vi jo tilbage på de 2200 kr :)
Jeg kunne heller ikke stå for tilbudet på Popcornen! |
|
![]() |
|
morteng ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 376 |
![]() |
ahh julegave til mig selv...
|
|
![]() |
|
petrucci ![]() Guld medlem ![]() Brugeranmelder Oprettet: 09-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 822 |
![]() |
Jeg holder mig til den "originale" Popcorn hour, da jeg har opfattelsen af at der udkommer flere og hyppigere firmware-updates til denne maskine. Dvs. hurtigere fix af eventuelle bugs :)
|
|
![]() |
|
morteng ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 376 |
![]() |
Hulk hulk snøft - skulle netop til at bestille og så er den dælme oppe på 2200 igen :|
|
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
Hvis vi taler om officielle firmwares, bør der kun være kort tid mellem release datoen for A-100 firmware og A-110 firmware. Men det er korrekt at der ikke kommer beta firmwares til A-110 (hvilken kun er relevant for dig, hvis du er A-100 beta tester). |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
![]() |
Jesper, jeg henviste mere til forskellen mellem PCH og de andre NMTs som Egreat, Istar, HDX osv.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |