recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Port åbning til ps3 media sever
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPort åbning til ps3 media sever

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
M.M.B Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 01-Marts-2010
Status: Offline
Point: 31
Direkte link til dette indlæg Emne: Port åbning til ps3 media sever
    Sendt: 08-Maj-2010 kl. 18:06
Hey Jeg har lige fået ny router fra profiber det er en tilgin hg 1311 Og jeg bruger ps3 media sever så min mac fungere som en media sever Alt dette virkede rigtig fint før jeg fik den nye router men nu kan jeg ikke få mac til at forbinde til min ps3 jeg har prøvet at sætte min mac til med et kabel også min ps3 til med kable og så begge ting og lige lidt hjælper så jeg er lidt kommet frem til at det må være fordi min port ikke åben ps3 media sever skal nemlig bruge en port der hedder 5001 men kan bare ikke finde ud af hvordan jeg åbner den på min router Håber en af jer vil kunne hjælpe mig

Til top
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Point: 3291
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2010 kl. 21:50
Hvis du både har dim MAC og din PS3 koblet til hver sin LAN port på din router er de på samme netværk og skal ikke routes og dermed er der ikke behov for at åbne porte i routeren. Det kan være at den nye router kører med et andet ip-range og du har sat en eller flere statiske ipadresser på noget af dit udstyr som ikke passer med den nye ip-range.

BS 
Til top
M.M.B Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 01-Marts-2010
Point: 31
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2010 kl. 01:12
Hey 

Takker for svaret men så vide jeg ved gøre begge på en dynamisk ip iværtfald min mac og ved ikke hvordan man skulle ændre det på ps3 

Men kan heller ikke forstå de ikke virker nået de køre men et lan stik ind i routeren 

Men ville dog være fedt hvis der var nogle der kunne fortælle mig hvordan jeg åbner min port
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu