|
Position på disk glemmes |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
smidtiby ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 52 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-Februar-2015 kl. 12:18 |
Med hjælp fra dette forum købte jeg i efteråret harddisk-recorderen Panasonic DMR-BCT745, som er fremragende på en lang række punkter.
Så i går modtog jeg JamesBond-boksen med 24 bluray-skiver. Efter at have set 45 minutter af den første skive, trykker jeg på STOP-knappen for at lave kaffe, men da jeg trykker play igen, ER POSITIONEN PÅ DISKEN GLEMT! Filmen starter helt forfra - inkl. alt!! Jeg prøvede flere gange med præcis samme resultat. Som nødløsning kan jeg trykke på pause-knappen - men det husker jeg næppe hver gang. Med andre bluray-skiver har jeg ikke oplevet dette problem. Har I nogen kommentarer/erfaringer/gode ideer? Findes der deciderede bluray-afspillere, som hver gang kan huske positionen - også fra flere skiver, lige som min gode gamle JVC XV-N55 kan? (den kan huske positionen på 30 dvd'er) |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Featuren med at huske hvortil man er kommet, er flyttet over på SW'en på bluray skiven. Derfor du oplever at nogle kan og andre ikke kan huske. Pænt frustrerende, for det er ikke oplyst på skiven hvilke der har. Skiver fra Universal har indbygget en bogmærke funktion, hvor et tryk på grøn knap sætter et bogmærke.
Mange skiver kommer op med en "ja/nej box" om du vil fortsætte hvor du kom til, eller starte forfra. Man kunne godt ønske at BD standarden blev revideret, så det igen blev en fast feature i maskinerne. Man kan på mange maskiner vælge undertekst sprog automatisk, så en hukommelse til tælleren burde kunne lade sig gøre. Redigeret af Kampus - 22-Februar-2015 kl. 12:56 |
|
![]() |
|
smidtiby ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 52 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
TAK, nu blev jeg lidt klogere!
Men jeg modtager meget gerne flere indlæg. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |