|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |||
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
![]() |
||
Har du en AMD X2 processor i maskinen? |
|||
![]() |
|||
enoch ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 35 |
![]() |
||
Nej, det er måske der problemet ligger begravet? |
|||
![]() |
|||
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
![]() |
||
Jeps - problemet optræder umiddelbart kun ved X2 maskiner. En af dagene smider jeg nok en alm AMD64 i maskinen og ser om problemet automatisk forsvinder. |
|||
![]() |
|||
npa-at-dvd ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 43 |
![]() |
||
Kan kun tilslutte mig de positive tilkendegivelser om PVR500. Jeg har så absolut et lige så godt billede på min HTPC som direkte via TV'ets tuner. Jeg har så absolut heller ingen problemer med standby. |
|||
![]() |
|||
MaVa ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-April-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 132 |
![]() |
||
Jeg vil lige komme med en kort bemærkning. Det er også ekstremt vigtigt, at du benytter et godt antennekabel. Har selv lige lavet min første htpc og var lidt skuffet over kvaliteten af signalet. Jeg må sige jeg blev meget positivt overrasket efter jeg fik købt mig et 2x skærmet antennekabel. Jeg har et perfekt billede nu. Det er dumt at bruge 10.000 på en maskine og så spare de ca. 200 kroner et godt antennekabel koster. |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Svar fra Hauppauge vedr X2 og standby problemer.
01/05/2006 The problem you are experiencing is a known issue at the moment with AMD X2 processors. At the moment we are still working on a solution. |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Interessant - Har du mulighed for at optage et par minutter af TV avisen eller lign med hver af kablerne så vi andre kan se forskellen? Det er abolut interessant at kunne forbedre billedet med et par hundrede kroner. |
|||
![]() |
|||
klinge ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 173 |
![]() |
||
Hvilken driver bruger du til dit Haupauge kort? Hvilket TV har du? Jeg tror man kan komme langt ved at udskifte driveren. Og man skal I dette tilfælde ikke bruge nyeste. Jeg har ihvertfald stor forskel fra mit TVs tuner og så til Hauppauges tuner. Og jeg kunne også godt tænke mig at låne en snas optaget TV Avis eller andet fra en af dem som har et setup med god kvalitet for at sammenligne med det som min tuner outputter. -Morten |
|||
![]() |
|||
klinge ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 173 |
![]() |
||
Nu har jeg prøvet at optage lidt tilfældigt her til aften. http://www.ksomkolon.dk/mce/TV-avisen_DR1_02_05_2006_18_36_4 4.dvr-ms (21 mb) Så kunne jeg godt tænke mig at høre om jeres MedieCenter optager med lignende kvalitet. -Morten |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Hmmmm det var der åbenbart ikke rigtigt nogen som gad teste. En skam... jeg kunne ellers godt tænke mig at vide hvilken kvalitet I andre får ud af jeres Hauppauge 500MCE. Det er ikke så svært at teste. Download en eller 2 af de klips jeg har optaget og smid dem i din RecordedTV folder og gå ind i Mediecenteret og afspil dem. Sammenlign derefter med noget lign. du selv har optaget -Morten Redigeret af klinge - 05-Maj-2006 kl. 13:20 |
|||
![]() |
|||
t0PPy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 52 |
![]() |
||
Jeg har ikke noget at sammenligne med (venter stadig på mit dvb-c kort), men jeg vil da gerne lige kommentere på kvaliteten. Det ser virkelig godt ud. Jeg har tidligere set klip fra bl.a. 250'eren, som var langt dårligere. |
|||
![]() |
|||
motomanDK ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
![]() |
||
Spørgsmål fra novice: Det lyder som om dette kort er fint (Hauphauge 500 MCE) - men hvad hvis man gerne vil modtage digitalt TV, altså via en ganske normal antenne - hvad skal man så købe? /Henrik |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |