recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Positive ord om Hauppauge 500 - ønskes
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPositive ord om Hauppauge 500 - ønskes

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
hedberg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2911
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2006 kl. 08:54
Oprindeligt skrevet af klinge klinge skrev:

Hmmmm det var der åbenbart ikke rigtigt nogen som gad teste.

En skam... jeg kunne ellers godt tænke mig at vide hvilken kvalitet I andre får ud af jeres Hauppauge 500MCE.

Det er ikke så svært at teste. Download en eller 2 af de klips jeg har optaget og smid dem i din RecordedTV folder og gå ind i Mediecenteret og afspil dem. Sammenlign derefter med noget lign. du selv har optaget

Det ligner meget den kvalitet jeg selv får ud af mit 500MCE. Først da jeg hentede det og så det på min bærbare tænkte jeg "WAU", men da jeg så det via MediaCentret var det lidt grynet ligesom mine egne optagelser, men det er nok mere pga. den 42" det bliver vist på.

Men alt i alt meget lig det jeg selv opnår.
Til top
klinge Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 25-Januar-2006
Point: 173
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2006 kl. 07:40

Jeg oplever det på samme måde med at det er lidt grynet. Og jeg ser det kun på en 28" CRT. Jeg kunne forestille mig problemet blev pænt meget større på en 42" LCD.

Så hvis der er nogen der kender nogen tweaks, må de meget gerne sige til.

-Morten

Til top
smedev Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 15-Oktober-2004
Point: 339
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2007 kl. 14:59

Har fået lydproblemer på mit hauppauge 500.

Det viser sig når mce er startet og i tv OG livetv. Herefter får jeg stærk forvrængning af lyden.

Jeg kan se at HW interupts ryger op på 20-25 %

Og forbliver sådan, efter livetv er afbrudt. Først når jeg slukker mce på skærmen, forsvinder symptomet.

Har nogen set noget lignende ?

hilsen

smedev
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu