recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PostDanmark: "Returneret"
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPostDanmark: "Returneret"

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mach3 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 14-August-2006
Status: Offline
Point: 366
Direkte link til dette indlæg Emne: PostDanmark: "Returneret"
    Sendt: 17-November-2009 kl. 17:12
Hej,

Skulle have haft modtaget en pakke med post danmark i dag.

Jeg fulgte den på track and trace på deres website, og kan se at pakken er ankommet til det lokale posthus i nat. Men derefter står der kl 13 i dag: "returneret".

Er der nogen som ved hvad det betyder?

Plejer der ikke også at stå "forsøgt afleveret" eller lignende når de har været forbi og man ikke var hjemme? Der ligger heller ingen besked i postkassen om at den kan hentes på posthuset.
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 6276
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2009 kl. 17:46
Hmm , det lyder mærkeligt , det kan næsten kun være leverandøren der har kaldt den tilbage. Eller at den er helt " smadret " og posten har sendt den retur....
MVH
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
mach3 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 14-August-2006
Status: Offline
Point: 366
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2009 kl. 17:56
Oprindeligt skrevet af hopgreve hopgreve skrev:

Hmm , det lyder mærkeligt , det kan næsten kun være leverandøren der har kaldt den tilbage. Eller at den er helt " smadret " og posten har sendt den retur....
MVH


Ja ik?

Hvad plejer der at stå på track and trace hvis posten har været forbi og man ikke var hjemme?
Til top
LGR01 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 11-Oktober-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 546
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2009 kl. 18:35
Har nogen gang set noget der ligner dette når postbudet ikke nået til alle og pakken var taget i retur til posthuset. Kan ikke huske helt hvad der stod men fik pakken næste dag.
Leif
Til top
Bjarke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 923
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2009 kl. 19:05
Oprindeligt skrevet af hopgreve hopgreve skrev:

Hmm , det lyder mærkeligt , det kan næsten kun være leverandøren der har kaldt den tilbage. Eller at den er helt " smadret " og posten har sendt den retur....
MVH


Det kan vel også betyde, at pakken er prøvet at blive afleveret hos en forkert modtager som har nægtet modtagelsen, og så er den blevet sendt tibage da postmanden troede det var den rigtige adresse??
Pana P50x10y - NAD T753 - NAD C272 - Dali Ikon7, Vokal2, Dali bagh.(Ikon W2 købes)- Ikon Sub - WDlive
Til top
mach3 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 14-August-2006
Status: Offline
Point: 366
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2009 kl. 19:42
Oprindeligt skrevet af Bjarke Bjarke skrev:


Oprindeligt skrevet af hopgreve hopgreve skrev:

Hmm , det lyder mærkeligt , det kan næsten kun være leverandøren der har kaldt den tilbage. Eller at den er helt " smadret " og posten har sendt den retur....
MVH
Det kan vel også betyde, at pakken er prøvet at blive afleveret hos en forkert modtager som har nægtet modtagelsen, og så er den blevet sendt tibage da postmanden troede det var den rigtige adresse??


Bingo - du har ret.

Er flyttet men i den online webshop loggede jeg blot ind og bestilte varen.

Min egen fejl - skulle have ændret min adresse i kundeoplysninger.

Spørgsmålet er om posten har returneret den til webshoppen - brevene til min gamle adresse kan de godt finde ud af at omdirigere.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu