|
|
Besvar ![]() |
Side <12345> |
Forfatter | ||||
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
|||
Hvor køber du helt nye spil til 250kr + fragt? Jeg gav 280kr for Borderlands, på udgivelsesdatoen.
http://www.shopto.net/PS3/VIDEO%20GAMES/PS3DR03-Dragon%20Age%20Origins.html - Dragon age, 275kr (prisen er inkl fragt)
http://www.coolshop.dk/catalog/product/58357-dragon-age--origins--for-ps3 - Dragon age, 428kr
http://www.shopto.net/PS3/VIDEO%20GAMES/PS3FI05-FIFA%2010%202010.html - Fifa 2010, 330kr
http://www.coolshop.dk/catalog/product/60317-fifa-10--for-ps3 - Fifa 2010, 414kr
Det skal lige siges, at disse spil muligvis kan købes billigere i andre netbutikker (gælder både UK og DK).
Jeg ved ikke med dig, men jeg har nu ikke noget imod at spare mellem 80 og 150kr pr spil. Er spillet en billigere, eller stemmer prismæssigt overens med den i Danmark, så køber jeg da naturligvis spillet herhjemme
|
||||
![]() |
||||
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
|||
Jeg kender ikke så mange asiasiske butikker. Men jeg har luret på adskillige amerikanske netbutikker, der for et års tid siden kunne sende en asiasisk version af Demons Souls for ca. 5-600kr. Men hvad så når/hvis man bliver taget i tolden? Så er du lige pludselig af med 800kr for et spil.
Nu kan spillet så købes igennem coolshop for 480kr, hvilket stadigvæk er en høj pris for et spil (efter min mening!).
|
||||
![]() |
||||
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() |
|||
Det burde komme i Menneskerettighedserklæringen at ALLE HAR RET TIL AT SPILLE DEMON'S SOULS (og alle andre spil).
![]() |
||||
BORING! |
||||
![]() |
||||
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4116 |
![]() |
|||
|
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Jeg har lavet sammenligninger med coolshop og shopto, to netbutikker.
|
||||
![]() |
||||
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4116 |
![]() |
|||
Hvis man bestiller fra UK og det sendes fra UK, så skal man jo heller ikke betale told/moms i DK. Men de har ikke se samme omkostninger i UK, så derfor er det jo ogsp billigerer. Men jeg synes det er unfair at begynde a sammenligne udenlanske web priser med Fonas priser, for det er at sammenlige pærer og bananer. MAnge af de billige web steder sender jo dorekte fra steder, hvor der ikke skal beales moms og så er der lige pludselig en stor forskel og hvis man så også sender fra et sted, hvor man har billig arbejdskraft, så skal det jo blive billigerer.
|
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Jeg kunne vel egentlig bare være ligeglad, specielt eftersom dette ikke har noget med denne tråd at gøre, men nuvel:
1. Der blev sagt at vi skulle støtte de danske butikker, jeg erklærede bare at jeg nægter at købe spil i Fona, når disse kan købes væsentligt billigere i udlandet (England i dette tilfælde)
2. For at gøre det mindre unfair overfor Fona (da det jo trods alt er en fysisk butik) har jeg for et par beskeder siden, lavet sammenligninger med coolshop (dansk butik) shopto (engelsk).
Jeg håber ikke at jeg behøver at lave flere sammenligninger
![]() |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Samt gratis trådløst internet og øl
![]() |
||||
![]() |
||||
Smed89 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Kbh Status: Offline Point: 422 |
![]() |
|||
Herligt at oprette en tråd hvor der kan komme lidt debat
![]() |
||||
|
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Dog bare om det forkerte emne, end det der var hensigten
![]() |
||||
![]() |
||||
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2354 |
![]() |
|||
Det var ikke mig der linkede til det nævnte spil (som jeg ingen interesse har i), der vel ikke kan betegnes som (helt) nyt. Ved lanceringen i uge 46 kostede det 388 kr. Af de kommende 77 Ps3 spil på coolshop.dk er der et enkelt til 319 kr.; et par stykker til 349 kr. og så fortsætter det ellers op til 579 kr. De fleste ligger omkring 500 kr. Derfor er der stadig belæg for at spare penge uden for landets grænser.
Om jeg så kun kan spare 40-50 kr. køber jeg gerne i udlandet, med mindre jeg vil have det inden for et par dage, hvilket sjældent er tilfældet.
|
||||
![]() |
||||
Teko ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 52 |
![]() |
|||
Det er faktisk muligt at slippe for postdammarks fortoldnings gebyr, men det er noget besværligt, så der er spørgsmålet om det er besværet vær. Afsender skal helst skrive på pakken at modtager selv fortolder. Man skal, når man kender hele prisen, hente en formular på skat.dk, udfylde den og aflevere den på sit lokale skatte kontor (kan være meget langt væk), de kvitterer og du skal så vise kviteringen når du modtager pakken. Det skal nok lige siges at det tager mere end 2 min at udfylde den formular førstegang
![]() Noget andet er, reglerne for gebyrer siger at man ikke må tage mere en de udgifter der er. Så 160kr Porto + papir for at sender opkrævningen max 10kr Hvor længe kan det tage at behandle én pakke? Hvis de ansatte får 250/time og der er 150kr tilbage af gebyret så skal hver medarbejder kun behandle 1,5 pakke i timen, for ellers tager de jo mere end de må = 1,5 pakke pr time. Jeg har prøver at kontakte postdk, svarret lød at der også skal være til leveringen, men det har jeg jo betalt for ![]() |
||||
Mvh
Teko http://www.Rcø.dk Husk at: Hvis du er i Florida og binder din elefant til et parkometer, så skal du betale parkeringsafgift. |
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |