|
Postnord kom kl. 8? |
Besvar | Side <1234> |
Forfatter | ||
pilehave
Guld medlem Oprettet: 01-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1263 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvis du kan nøjes med varer fra Danish Agro Shoppen, så leverer de en hel palle foder i din indkørsel og tager kun 49 kr. i fragt, leveret med fragtmand ;-)
|
||
Frank13
Guld medlem Oprettet: 07-Juli-2017 Status: Online Point: 1109 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Er de ikke stoppet med den service efter alt det "Me too" postyr 😉 Frank
|
||
keldp
Guld medlem Oprettet: 16-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 713 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
[/QUOTE] Man skal kun hente rundstykker inden kl. 7 eller efter kl. 10. Det ved alle da. Tebirkes, derimod, kan du godt hente mellem 7 og 10. [/QUOTE]
|
||
Tv: LG 65" B1 Receiver: Marantz sr 7011
CD Afspiller : YAMAHA CDX-890 BLU-RAY : Panasonic DMR-UBC80 Højtalere Front : Dali, Mentor 5 Center: Dali Suite C 0.8 Bag:Dali Suite Rear. Sub: Dali S 12. |
||
HeartWare
Guld medlem Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4804 |
Funktioner
Tak(1)
|
|
Nej, nej. De ringer bare to gange... |
||
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
||
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10472 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nej, nej. De ringer bare to gange... [/QUOTE] Det vist kun Jack Nicholson der gør det Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
thor-thor
Guld medlem Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1924 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hold, hold, hold! Man kan ikke både få happy ending og rundstykker Jeg finder selv ud...
|
||
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7123 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
i dag var postnord forbi med pakke klokken 12:15
Var ikke hjemme. Men de har afleveret den hvor der er aftale om. Hmmmm. Hvad skal jeg nu brokke mig over. Hov ser at UPS også har leveret pakke. Dog lidt før. Er UPS så hurtigere end PostDanmark ? |
||
Hackerjac
Guld medlem Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Yep, har før modtager pakker med UPS kl 7 om morgenen, det er aldrig sket med postnord, så ergo, UPS er hurtigere De gange det er sket kunne jeg så tage afsted efter rundstykker uden at frygte at pakken skulle komme imens
|
||
quarkir
Guld medlem Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1562 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvis jeg er hjemme, går de forbi mit vindue på vej til det aftalte sted, hvor pakken må stille. Så får jeg den bare ind gennem vinduet, enkelt og effektivt. Vi bor i øvrigt på starten af deres rute, får altid pakker ca. 8.30.
|
||
mvh
Jesper \ The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams |
||
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7123 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
hvordan klarer du turen til bageren.
8:30 er vel lige der hvor det sker
|
||
Bjur
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2565 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvorfor hamstrer du ikke tørgær og bager koldhævede boller om morgenen. Hvis du samtidig topper det op med toiletpapir behøver du ikke forlade huset.
|
||
thor-thor
Guld medlem Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1924 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Surdejsbagning er vist oppe i tiden, når nu folk Corona-keder sig?
|
||
Besvar | Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |