|
Power 5.1 Hjemmebiograf Lyd m Marantz SR7012 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mos-eisley ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 529 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-April-2024 kl. 14:52 |
Da jeg overgår til Sonos sælges hjemme biograf/musik lyd delen:
Kraftigt Home Theater til hjemmebiografen. Marantz SR7012 - Dennons flagships serie (bedre elektronik end Denon - men samme software) - 9.2 med Wifi, Atmos. Airplay, Spotify, Heos. Multi Zoner eller op til 9.2 Lyd Med audyssey rum-mikrofon så der kan korrigeres via app. 4 x Boston M340 i soft blank finish - fuld gulvhøjtaler til fuld lydbillede. 1 x Dali 12" Sub i sort wrap 1 x Dali Center Alt fungerer, alt er velholdt fra ikke ryger hjem. Alle kabler medfølger. Skal høres on-site - er i 9270 Klarup PM på bnp@mos-eisleydk / Tlf: 25277268. Kr. 9000 - Bud velkomne, - evt bytte med Sonos, da jeg skifter til Sonos. Kun nyeste generationer og i sort. Arc, Era 300, Sub, Five kigger jeg efter. Redigeret af mos-eisley - 11-April-2024 kl. 19:36 |
|
Med Venlig Hilsen
Normann P. Nielsen |
|
![]() |
|
mos-eisley ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 529 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Med Venlig Hilsen
Normann P. Nielsen |
|
![]() |
|
Marantz solgt. Højtalere kan erhverves for 1000 kr.
|
|
Med Venlig Hilsen
Normann P. Nielsen |
|
![]() |
|
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2368 |
For alle højtalerne? I så fald køber jeg dem gerne.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |