|
Power åbner i Viby Lørdag kl 7. |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4834 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-Februar-2017 kl. 15:51 |
|
Hej. Power åbner i Viby Lørdag kl 7. Her er et link til åbningsavisen: Hilsen Carsten. |
||
![]() |
||
mathias1 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Marts-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 112 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Jeg har et spørgsmål jeg håber en af jer der har været til tidligere åbninger kan komme med et godt guestimation på.
Jeg skal på arbejde i Aarhus C kl. 09. Vil det være realistisk at kunne nå ind i butikken, købe tre udvalgte produkter (hvis de har flere), og nå uden igen til kl. 08.30, såfremt man kommer ud til butikken kl. 06.00? (ikke mig der står for kørsel, så at komme tidligere er desværre ikke en mulighed) |
||
![]() |
||
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4834 |
|
Hej. Det tror jeg ikke. Jeg var til den allerførste åbning i Glostrup. Så vidt jeg husker Ankom jeg kl 03:00 De var tilligt klar og åbnede allerede kl 06:15 Jeg stod ca 2 - 2:30 time i kø efter at de havde åbnet. Jeg kom ud af butikken igen ca kl 9:30 Men man kan sikkert ankomme fredag aften og blive en af dem der kan komme i ly i et telt og blive en af de første 30 - 50 stykker. Hilsen Carsten. |
||
![]() |
||
O'Riley ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Januar-2009 Sted: Århus, Denmark Status: Offline Point: 171 |
|
Tilbuddene var så til gængæld også meget bedre der, end de har været ved de sidste åbninger. Men jeg er dog stadig enig, tror ikke det er realistisk.
|
||
![]() |
||
lassemanden22 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Januar-2017 Status: Offline Point: 2 |
|
ENDELIG en der ligger tæt på mig :D fedt - har glædet mig - selvom de bedste tilbud nu engang er at finde på usb stik siden.
Redigeret af lassemanden22 - 08-Februar-2017 kl. 14:16 |
||
Venlig hilsen
Lasse |
||
![]() |
||
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
|
Nogen der valgte at troppe op?
|
||
![]() |
||
Maggerholm ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2005 Sted: Herlev Status: Offline Point: 1677 |
|
Jeg synes ikke der var de vilde tilbud, men jeg skal et ærinde i Jysk, så jeg vælger Mega Syd, og se om køen er slem. Ellers kunne man da lige kigge ind. Ellers bliver det nok et par grillpølser, og så hjem. ![]() Mvh Michael |
||
Integra DTR-80.3, Jamo THX One, Toshiba HD-EP30, Panasonic DMP-BDT 310, Xbox 360, Wii, ATV4, Chromecast 2nd gen, iPad mini, iPhone 5s, Panasonic TX-P55VT30Y, Harmony Elite
|
||
![]() |
||
MATRIX ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-November-2008 Status: Offline Point: 265 |
|
Jeg var derude, det tog ca 2 timer og 15 min at komme igennem køen. Kom ca kl 09.45
Undervejs var de flinke til at fortælle hvis noget var udsolgt. Hvilket kun var 4-5 ting da jeg gik ca kl 12 |
||
![]() |
||
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
|
Det lader til, at de har flere 55" LG B6 på lager.
|
||
![]() |
||
Maggerholm ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2005 Sted: Herlev Status: Offline Point: 1677 |
|
Der er udsolgt nu. Jeg stillede mig i kø til grillpølser kl 16.00, derefter direkte over i indgangskøen, kl 17.00 var jeg i hvert fald inde i butikken. Jeg købte et 55" LG B6 til min mor. Jeg er ikke 100% at hun beholder det. Det kommer primært til at blive brugt til tv signal fra Boxer. Måske en kan købe det, hvis vi fortryder. Ellers har Power jo en fortrinlig returret. Mvh Michael |
||
Integra DTR-80.3, Jamo THX One, Toshiba HD-EP30, Panasonic DMP-BDT 310, Xbox 360, Wii, ATV4, Chromecast 2nd gen, iPad mini, iPhone 5s, Panasonic TX-P55VT30Y, Harmony Elite
|
||
![]() |
||
dr_schlemer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1028 |
|
Ellers køber jeg det gerne 😀 |
||
Samsung S90D 65” QD-OLED * NAD T577 * NAD C658 * NAD C298 * Sanyo Q60 plus pladespiller * Apple TV4K * Dali Rubicon 6
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |