recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Power i Pioneer forstærker
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPower i Pioneer forstærker

 Besvar Besvar Side  <1 456
Forfatter
Besked
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 6191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2009 kl. 22:47
Klogt valg - jeg har også udset mig en Marantz, dog SR6004. Jeg synes simpelthen detaljerne er sindssygt gode. Herudover er designet efter min mening - tro det eller lad være - det flotteste der er på markedet lige pt.. Selv bedre end Pio når man ser den "live".

Hvad gav du for din 6003?


Redigeret af Anima - 08-Oktober-2009 kl. 22:49
Til top
wanjer Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 20-December-2007
Status: Offline
Point: 251
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2009 kl. 10:51

Jeg måtte slippe 6166,- hos Tapeconnection i Århus. Og er helt enig, synes også det er en af de pænneste forstærkere man kan få pt.

Så perfect storm på setup'et i går, og det spillede sku bare
Kan næsten ikke vente på at jeg kan få Otto ud og kalibrere det hele.

Pioneer 5090H
Marantz SR6003
KEF 5005.2
Oppo 831 (når den engang rammer landet)
Til top
Kanee Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 04-August-2006
Status: Offline
Point: 94
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2009 kl. 11:22
Oprindeligt skrevet af Anima Anima skrev:

Klogt valg - jeg har også udset mig en Marantz, dog SR6004. Jeg synes simpelthen detaljerne er sindssygt gode. Herudover er designet efter min mening - tro det eller lad være - det flotteste der er på markedet lige pt.. Selv bedre end Pio når man ser den "live".

Hvad gav du for din 6003?


Jeg har købt en SR6004. De nye fetures er ikke det store ekstra beløb værd. Du skal kun købe den frem for 6003 ,hvis du vil have den ekstra power. Jeg fortryder jeg ikke nøjes med 6003.

Til top
wanjer Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 20-December-2007
Status: Offline
Point: 251
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2009 kl. 12:35
Mig bekændt er der da ikke rigtig nogen nævneværdig ekstra power i 6004 frem for 6003'eren ???
Men samme besked man fik i Tapeconnection, 6004 er ikke mere prisen værd medmindre man bare skal have den nyeste.
Pioneer 5090H
Marantz SR6003
KEF 5005.2
Oppo 831 (når den engang rammer landet)
Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 6191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2009 kl. 15:29
Jeg får den også billigere end listeprisen, da min forhandler har prisgaranti i EU på Marantz. Så jeg får den til samme pris som i tyskland, og 3 års garanti mod ½ år + 1½ års reklamation.

Jeg kan godt lidt der er bluetooth - sammen med min kommende musikafspiller er det rart at skifte musikken fra lommen, uden ledninger. Jeg har lige selv bestilt en stor pakke XTZ, så jeg synes udmiddelbart godt jeg har brug for de ekstra kræfter.
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9325
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2009 kl. 15:30
Oprindeligt skrevet af Anima Anima skrev:

Jeg får den også billigere end listeprisen, da min forhandler har prisgaranti i EU på Marantz. Så jeg får den til samme pris som i tyskland, og 3 års garanti mod ½ år + 1½ års reklamation.

Jeg kan godt lidt der er bluetooth - sammen med min kommende musikafspiller er det rart at skifte musikken fra lommen, uden ledninger. Jeg har lige selv bestilt en stor pakke XTZ, så jeg synes udmiddelbart godt jeg har brug for de ekstra kræfter.
havde du ikke lige købt sættet i fælleskøbet ?
Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 6191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2009 kl. 18:11
Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

Oprindeligt skrevet af Anima Anima skrev:

Jeg får den også billigere end listeprisen, da min forhandler har prisgaranti i EU på Marantz. Så jeg får den til samme pris som i tyskland, og 3 års garanti mod ½ år + 1½ års reklamation.

Jeg kan godt lidt der er bluetooth - sammen med min kommende musikafspiller er det rart at skifte musikken fra lommen, uden ledninger. Jeg har lige selv bestilt en stor pakke XTZ, så jeg synes udmiddelbart godt jeg har brug for de ekstra kræfter.
havde du ikke lige købt sættet i fælleskøbet ?


Nope - har købt 2 baghøjttalere af en som har købt fra fælleskøbet.


Redigeret af Anima - 09-Oktober-2009 kl. 18:11
Til top
BowieCool Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Januar-2007
Status: Offline
Point: 1124
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2009 kl. 18:42
Oprindeligt skrevet af wanjer wanjer skrev:

Jeg måtte slippe 6166,- hos Tapeconnection i Århus. Og er helt enig, synes også det er en af de pænneste forstærkere man kan få pt.

Så perfect storm på setup'et i går, og det spillede sku bare
Kan næsten ikke vente på at jeg kan få Otto ud og kalibrere det hele.

Jeg har lige købt en Marantz SR8002 til 6.970 kr i Tyskland. Jeg gav 465 kr i fragt (incl efterkrav). Betalte altså først da fragtmanden kom med den. Det er sku én super pris....

Sony VPL-HW55ES - Screen Excellence Enlightor 4K 124" - Marantz SR 8002 - JBL PRO 3677 (front), 8320 (back), 4645C (sub)
Effekt: the t.amp TA2400 MK-X (sub) - Panasonic DMP-BDT310
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 456
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu