|
Powerdvd 11 og isofiler |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ChristianTT ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-August-2008 Sted: Hillerød Status: Offline Point: 800 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-Januar-2012 kl. 19:20 |
Netop nu er powerdvd 11 på tilbud og jeg har downloadet trial udgaven til at afspille mine bluray's som ligger i iso format, til senere implementering i xbmc. Problemet er nu at når jeg mounter filer i virtual clonedvd, så kan de ikke afspilles i powerdvd.
Er det enten fordi version 11 ikke understøtter iso eller kan det være fordi at i trial udgaven er det kun hardware acceleration der virker. Jeg har som motherboard det tidligere populære ga-ma78gm-s2h. Er der hardware dekodning på dette bundkort ? Mvh Christian |
|
![]() |
|
ChristianTT ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-August-2008 Sted: Hillerød Status: Offline Point: 800 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er der virkeligt ingen der kan bekræfte om Powerdvd 11 virker med iso-filer ? :-)
|
|
![]() |
|
wiesel ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-August-2008 Sted: Valby Status: Offline Point: 207 |
Det virker fint hos mig. Har Ultra udgaven
|
|
![]() |
|
jespermart ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 893 |
PowerDVD 11 virker med iso filer, men du mangler at oplyse om dit gfx kort
|
|
Jesper
Jvc N5B, Elite Screens 120" Cinegrey 5D, Marantz SR7013, Dynaudio Evoke10 og X28C i 5.1.4 |
|
![]() |
|
Jeg har ikke noget grafikkort... eller jo det er et onboard ATI Radeon HD3200-based graphics, som jeg burde mene har hardware acc., som trialudgaven forlanger for at kunne afspille Bluray, men det kan jeg godt være i tvivl om.
PowerDVD loader imagefiler, og viser hvor lang tid filmen varer, men det er som om den kører i "hak" og kommer ingen vegne. Jeg kan heller ikke fremkalde menuer eller hoppe til næste kapitel. Det skal lige siges at det er samme resultat med forskellige iso'er |
|
![]() |
|
jespermart ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 893 |
Det tyder på der ikke er support i PowerDVD til dit onboard gfx, tjek evt. min. spec. på cyberlinks hjemmeside |
|
Jesper
Jvc N5B, Elite Screens 120" Cinegrey 5D, Marantz SR7013, Dynaudio Evoke10 og X28C i 5.1.4 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |