recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PowerDVD 11 og My Movies
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPowerDVD 11 og My Movies

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jespermart Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 893
Direkte link til dette indlæg Emne: PowerDVD 11 og My Movies
    Sendt: 30-November-2011 kl. 14:02
Da PowerDVD 11 nu igen har fået mulighed for at afspille fra en folder struktur updaterede jeg til den da jeg havde en licens på 9'eren.

My Movies understøtter på nuværende tidspunkt også PowerDVD 11, men den bliver på en eller måde ikke rigtigt integreret i wmc 7

Jeg prøvede så at se på My Movies external afspilleres xml fil og deraf fremgår det at My Movies bruger den forkerte .exe fil. I My Movies ser stien sådan ud

c:\Programmer (x86)\Cyberlink\PowerDVD11\PowerDVD11.exe

Men den skulle rettelig have været henvist over til følgende bibliotek hvis den skulle have integreret med wmc7

c:\Programmer (x86)\Cyberlink\PowerDVD11\Movie\PowerDVD Cinema\PowerDVDCinema11.exe eller 

PowerDVDCinema11.cml som er en .mcl fil til wmc7

Er der nogen kloge hoveder herinde som kan beskrive hvordan den korrekte .xml fil skal udformes, jeg har fiflet lidt med forskellige muligheder i xml filen men uden succes.

Enhver hjælp modtages med kyshånd

Jesper

Jvc N5B, Elite Screens 120" Cinegrey 5D, Marantz SR7013, Dynaudio Evoke10 og X28C i 5.1.4
Til top
Binnerup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-September-2005
Point: 1137
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2011 kl. 14:05
Oprindeligt skrevet af jespermart jespermart skrev:

Da PowerDVD 11 nu igen har fået mulighed for at afspille fra en folder struktur updaterede jeg til den da jeg havde en licens på 9'eren.

De har bare kun lavet det halvt - så du kan ikke starte en BDMV folder via. Media Center integrationen, eller via. en command line.
Min film samling

Lav din egen med My Movies.
Til top
Bruger udmeldt 10 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 03-December-2007
Point: 530
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2011 kl. 15:05
Jeg købte i sidste uge powerdvd 11 og måtte konstatere at det ikke kunne afspille BD folders. Så jeg har fået pengene tilbage. (2 dage så var pengene tilbage på min konto, det havde jeg ikke regnet med.)

Kan TMT5 ?
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2011 kl. 15:19
Ja det kan den, men efter min mening er den alt for buggy, TMT3 er bedre, men har dårligere integration i wmc 7, det var derfor jeg satsede på PowerDVD11, men åbenbart forgæves

Redigeret af jespermart - 30-November-2011 kl. 15:19
Jesper

Jvc N5B, Elite Screens 120" Cinegrey 5D, Marantz SR7013, Dynaudio Evoke10 og X28C i 5.1.4
Til top
Hans j Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Marts-2007
Point: 4207
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2011 kl. 16:40
Oprindeligt skrevet af jespermart jespermart skrev:

Ja det kan den, men efter min mening er den alt for buggy, TMT3 er bedre, men har dårligere integration i wmc 7, det var derfor jeg satsede på PowerDVD11, men åbenbart forgæves

Hvad er der buggy ved den, jeg kører på en trial og vil nok købe den ?

Den afspiller uden problemer DVD- og BD-iso.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2011 kl. 20:19
jeg har foreløbig 2 bd'er den ikke kan afspille bitstreaming fra: The American og AC/DC live at River Plate, dernæst skifter den konsekvent til 30Hz når jeg afspiller 3D materiale, så den er alt ialt noget skod på mit system
Jesper

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu