|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
audio ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2009 Status: Offline Point: 373 |
![]() Sendt: 27-Februar-2009 kl. 00:33 |
I forbindelse med et HTPC projekt, var jeg lige kort omkring PowerDVD og så en pris på 99. Nu da jeg så for brug for det opdager jeg at det var $ og ikke kroner. Det virker lidt stejlt, er det virkelig prisen? |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Ja det er 592 kroner, og de er efter min mening givet godt ud! Du får en rigtig god DVD afspiller (bruger den dog ikke selv, men det er jo ikke deres problem), men mest af alt, så er deres codec velfungerende, i modsætning til mange andre!! Men du er da velkommen i den gratis verden med ffdshow osv. P.S. har du ikke noget du kan opgradere fra? Et gammelt TV tunerkort eller lignende, der var ofte en PowerDVD med |
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Glemte så lige at nævne at den også kan BlueRay, og det er der mange der ikke kan
|
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
|
![]() |
|
audio ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2009 Status: Offline Point: 373 |
![]() |
Jeg fiskede lidt efter OEM, eller køb et dvd-drev til 200 of få PowerDVD med. Men jo, jeg har en PowerDVD 5 som fulgte med en Medion PC, men den kan ikke installeres på Vista, og så er jeg vel lige vidt. |
|
![]() |
|
![]() |
jeg ved ikke om den her kan bruges, men den kan måske bruges til at Upgrade til ver. 8
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Tak for forslaget. Jeg har lige været inde for at checke deres opgraderingspriser, og man kan spare 10$ hvis man opgradere fra 7/8 OEM. Jeg bliver vist nødt til at krybe til korset |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Ellers kan du købe Arcsoft Total Media Theater, som integreres ret flot i Vista Media Center.....Det er billigere og understøtter de samme ting og mere til.....Pris 69.95$
Du har dog kun brug for disse afspillere hvis du skal vise Bluray....TVpack + modificerede dll's håndterer alm HD(h.264 tv mv) med HW accelleration... Andre filtre der måtte påkræves er gratis...(hvis du altså partout vil spare 100kr) Redigeret af Patriarken - 27-Februar-2009 kl. 14:41 |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
ildocteur ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-September-2005 Status: Offline Point: 217 |
![]() |
Hvis du bruger Vista MEdia Center og blueray, så er Arcsoft TMT et must. Den integrere fuldt med Media Center. Hvis du skriver Registration08 i cupon code feltet når du køber Arcsoft TMT, så får du 20%, og hvis du samtidig angiver en adresse i USA (behøver ikke være en rigtig adresse bare du vælger USA og en stat derovre) når du køber så slipper du for at betale den moms de vil opkræve til danske adresser. Jeg endte med at betale omkring $55, hvilken er ok for den funktionalitet dur får i produktet ildoc Redigeret af ildocteur - 28-Februar-2009 kl. 06:44 |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har købt et Pioneer Blue-ray drev, og der fulgte ikke noget software med. Jeg hentede en gratis trieal version af PowerDVD 8 fra Cyberlink, som ikke kan afspille blue-ray men dog understøtter hardware acc.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |