|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
TR-DK ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Maj-2008 Sted: Germany Status: Offline Point: 138 |
![]() Sendt: 18-Maj-2008 kl. 17:12 |
Er der nogen som har erfaringer med såkladte Powerline Adapter? Der findes f.eks. en fra D-Link (DHP-300) Jeg kan desværre ikke ligge kabel fra mit kontor til stuen hvorfor jeg har bruge for anden løsning |
|
![]() |
|
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
Jeg er lige med på en lytter, for har præcis samme problemstilling
![]() Redigeret af Sandal - 18-Maj-2008 kl. 17:13 |
|
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
jeg lytter også med. skal gerne have et signal fra kælder til stue.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
KissmeTiger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 518 |
![]() |
Hvad med det her ? http://www.netgear.com/Products/APsWirelessControllers/Acces sPoints/WNHDEB111.aspx anmeldelse på www.mpcclub.com her |
|
Panta rei
|
|
![]() |
|
Kurt Poulsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1505 |
![]() |
Er det den her slags du tænker på:
http://www.computersalg.dk/produkt.html?varenummer=285182&am p;am p;SamleMenuID=12&gruppe=5034&Extended=&Sit eID=1& amp;Show_description=0&serie=&producent= Sitecom Der var en test af denne i det sidste nummer af AOD, hvor den fik gode anmeldelser især fordi den kunne nå helt op til 200 MBit. |
|
Mvh Kurt
Philips 50PUS9006, Sony BD200D Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere. Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |