recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - pq6000 fra komplett.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketpq6000 fra komplett.dk

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
reddie Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 13-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 29
Direkte link til dette indlæg Emne: pq6000 fra komplett.dk
    Sendt: 19-Juni-2009 kl. 13:35

hej er der nogen der har modtaget deres pq6000 komplett. hvis så hvordan er specifikationerne så.

er det 1365x768p eller 1024 x 768p som på den engelske side.

er det uden 100 hz true motion eller med (dk/eng)

har den 600 hz tecknologien eller ej ?

spørger af nysgerringhed og fordi jeg self bestilte mit tv 1 dag for sent til at den kunne leveres hos mig i denne uge :-S

Til top
Rod83 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Juli-2008
Point: 681
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juni-2009 kl. 18:08

Hej reddie.

Jeg kan ikke entydig svare dig på opløsningen, men jeg tror den er 1024x768. Dog er jeg sikker på den ikke har true motion 100 hz, men dette burde ikke være det store problem da den har den forbedret subfielddrive og reaktionstiden på plasma pixler er generelt hurtige. Bemærk at billedets reelle opdateringshastighed er ikke lig med de 600Hz Subfield-drive!

Panasonic TX-P50G20E (anmeldelse)|Onkyo TX-SR308B|Sony BDP-S550|PS3-Slim
Til top
Nikodk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-Juli-2004
Sted: nær Roskilde
Point: 1836
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juni-2009 kl. 12:21
Hvordan med pixelgaranti på LG/skærme fra Komplet?
Til top
Nikodk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-Juli-2004
Sted: nær Roskilde
Point: 1836
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2009 kl. 17:13

øv nu er prisen steget til kr. 5.990 hos Komplett

var ellers overbevist om at jeg skulle købe i denne uge...

Til top
Bjarke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Februar-2006
Point: 923
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2009 kl. 17:18
Oprindeligt skrevet af Nikodk Nikodk skrev:

Ja det var jo med i "uges tilbud" altså sidste uge
Pana P50x10y - NAD T753 - NAD C272 - Dali Ikon7, Vokal2, Dali bagh.(Ikon W2 købes)- Ikon Sub - WDlive
Til top
Rod83 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2009 kl. 17:30

Jepper det var jeg også .. men har tilgengæld bestilt det hos cinemagic til 5144 kr inkl. fragt + en lille forsikring    

Til top
Bjarke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2009 kl. 17:34
Oprindeligt skrevet af Rod83 Rod83 skrev:

Jepper det var jeg også .. men har tilgengæld bestilt det hos cinemagic til 5144 kr inkl. fragt + en lille forsikring    

Angående forsikring, nogen her der ved om man kan efterløbe forsikring. alstå ud over de forsikringstilbud man kan tilkøbe igennem indboforsikring.. Komplett.dk har jo ikke forsikringer..
Pana P50x10y - NAD T753 - NAD C272 - Dali Ikon7, Vokal2, Dali bagh.(Ikon W2 købes)- Ikon Sub - WDlive
Til top
clausewitz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-November-2004
Point: 1115
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2009 kl. 17:50

Tilbuddet ved Komplett løb til midnat. Hvilken forsikring har du fået med - den må vist være separat forhandlet?

Til top
Rod83 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2009 kl. 17:53

forsikringen er fra securator som man kunne købe ved siden af for 799. Den dækker, pixelfejl, burnin etc. Som udgangspunkt synes jeg det er vigtigt at have en forsikring (uanset hvilken art) til at dække uheld hvis man køber parallelimporteret som jeg gør. Lige en praktisk oplysning til alle. Jeg har snakkket LG nordic og de bekræfter at panelets opløsning er 1024x768 og at den HAR TrueMotion 100Hz. Derfor er der nogle forkerte oplysninger der står på deres hjemmeside  

Redigeret af Rod83 - 22-Juni-2009 kl. 17:58
Til top
Bjarke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2009 kl. 22:57

forsikringen er fra securator som man kunne købe ved siden af for 799. Den dækker, pixelfejl, burnin etc. Som udgangspunkt synes jeg det er vigtigt at have en forsikring (uanset hvilken art) til at dække uheld hvis man køber parallelimporteret som jeg gør.

Lige sådan en forsikring synes jeg lidt er noget ubetydlig dobbelforsikring. Da  den netop ikke dækker hændelige uheld den almindelige reklamations ret ikke dækker...

Lige en praktisk oplysning til alle. Jeg har snakkket LG nordic og de bekræfter at panelets opløsning er 1024x768 og at den HAR TrueMotion 100Hz. Derfor er der nogle forkerte oplysninger der står på deres hjemmeside 

Hvad skulle det gøre med den truemotion? Der er så vidt jeg kan se ikke noget det kan slås til/fra. Men synes jeg er dejlig glad for tv´et...
Lige i starten synes jeg den havde nogle mærkelige plamager i sorte områder.. Men det er vist gået væk efter et par timers kørsel og billedet synes jeg efterhånden ret godt om.. Samt lyden er da rimelig god af en fladskærm at være.. Højttalerne er monteret i bunden og der er 2vejs. med en oval "bas" og en lille diskant.. Klart mere klart lydbillede end panasonic... og så kan der skrues meget op uden det forvrænder eller runger i tv´et.. men lydbilledet er jo selvfølgelig ikke fuldstændigt...

Til top
Rod83 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2009 kl. 09:43

Jamen det lyder godt Bjarke . De oplysninger som jeg fik fra LG var blot nogle opklarende ting, da der fremgår forskelligt info fra hjemmeside til hjemmeside. TrueMotion er blot om fjernsynet reelle opdateringsfrekvens (de kunne ligeså godt skrive 100Hz punktum)   

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu