|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
reddie ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 29 |
![]() Sendt: 19-Juni-2009 kl. 13:35 |
|
hej er der nogen der har modtaget deres pq6000 komplett. hvis så hvordan er specifikationerne så. er det 1365x768p eller 1024 x 768p som på den engelske side. er det uden 100 hz true motion eller med (dk/eng) har den 600 hz tecknologien eller ej ? spørger af nysgerringhed og fordi jeg self bestilte mit tv 1 dag for sent til at den kunne leveres hos mig i denne uge :-S |
||
![]() |
||
Rod83 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 681 |
![]() |
|
Hej reddie. Jeg kan ikke entydig svare dig på opløsningen, men jeg tror den er 1024x768. Dog er jeg sikker på den ikke har true motion 100 hz, men dette burde ikke være det store problem da den har den forbedret subfielddrive og reaktionstiden på plasma pixler er generelt hurtige. Bemærk at billedets reelle opdateringshastighed er ikke lig med de 600Hz Subfield-drive! |
||
Panasonic TX-P50G20E (anmeldelse)|Onkyo TX-SR308B|Sony BDP-S550|PS3-Slim
|
||
![]() |
||
Nikodk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2004 Sted: nær Roskilde Status: Offline Point: 1836 |
![]() |
|
Hvordan med pixelgaranti på LG/skærme fra Komplet?
|
||
![]() |
||
Nikodk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2004 Sted: nær Roskilde Status: Offline Point: 1836 |
![]() |
|
øv nu er prisen steget til kr. 5.990 hos Komplett var ellers overbevist om at jeg skulle købe i denne uge...
|
||
![]() |
||
Bjarke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 923 |
![]() |
|
Ja det var jo med i "uges tilbud" altså sidste uge |
||
Pana P50x10y - NAD T753 - NAD C272 - Dali Ikon7, Vokal2, Dali bagh.(Ikon W2 købes)- Ikon Sub - WDlive
|
||
![]() |
||
Rod83 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 681 |
![]() |
|
Jepper det var jeg også |
||
|
||
![]() |
||
Bjarke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 923 |
![]() |
|
Angående forsikring, nogen her der ved om man kan efterløbe forsikring. alstå ud over de forsikringstilbud man kan tilkøbe igennem indboforsikring.. Komplett.dk har jo ikke forsikringer.. |
||
Pana P50x10y - NAD T753 - NAD C272 - Dali Ikon7, Vokal2, Dali bagh.(Ikon W2 købes)- Ikon Sub - WDlive
|
||
![]() |
||
clausewitz ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1115 |
![]() |
|
Tilbuddet ved Komplett løb til midnat. Hvilken forsikring har du fået med - den må vist være separat forhandlet? |
||
![]() |
||
![]() |
|
forsikringen er fra securator som man kunne købe ved siden af for 799. Den dækker, pixelfejl, burnin etc. Som udgangspunkt synes jeg det er vigtigt at have en forsikring (uanset hvilken art) til at dække uheld hvis man køber parallelimporteret som jeg gør. Lige en praktisk oplysning til alle. Jeg har snakkket LG nordic og de bekræfter at panelets opløsning er 1024x768 og at den HAR TrueMotion 100Hz. Derfor er der nogle forkerte oplysninger der står på deres hjemmeside Redigeret af Rod83 - 22-Juni-2009 kl. 17:58 |
||
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Lige sådan en forsikring synes jeg lidt er noget ubetydlig dobbelforsikring. Da den netop ikke dækker hændelige uheld den almindelige reklamations ret ikke dækker...
Hvad skulle det gøre med den truemotion? Der er så vidt jeg kan se ikke noget det kan slås til/fra. Men synes jeg er dejlig glad for tv´et... Lige i starten synes jeg den havde nogle mærkelige plamager i sorte områder.. Men det er vist gået væk efter et par timers kørsel og billedet synes jeg efterhånden ret godt om.. Samt lyden er da rimelig god af en fladskærm at være.. Højttalerne er monteret i bunden og der er 2vejs. med en oval "bas" og en lille diskant.. Klart mere klart lydbillede end panasonic... og så kan der skrues meget op uden det forvrænder eller runger i tv´et.. men lydbilledet er jo selvfølgelig ikke fuldstændigt... |
||
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Jamen det lyder godt Bjarke |
||
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |