recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Satellit TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Premier League fra BulSatCom.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Premier League fra BulSatCom.

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4706
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Premier League fra BulSatCom.
    Sendt: 18-August-2013 kl. 16:03

Hej.

Jeg stillede et spørgsmål på et udenlandsk forum, og fik et godt svar fra Kral2008. Tak til ham:

Det er muligt i Europa at se Premier League ( EPL ) fra satellit 39E Hellassat, 12524 H 30000 Diema og 12688 H 30000 Nova Sport:

Begge kanaler sendes af BulSatCom. Ved hjælp af at klippe og klistre til Google Translate kan jeg se at de har 3 pakker: IKONOMICHEN 6.80 lev, STANDARTEN 12.80 lev og PREMIUM 14.80 lev. Man får Nova Sport med i STANDARTEN pakken til 12.80 lev. Det er ca 48 DKr om måneden:

Hvis man har Bulgarske kontakter er det måske noget at overveje, men husk at checke om parabolen har frit udsyn til 39 øst. Den skal helt ned i en elevation på ca 22 grader.

Hilsen Carsten.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu