|
Premieredato for Tenet? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6250 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-Juli-2020 kl. 15:58 |
|
Det er efterhånden svært at følge med i, hvornår den får premiere
Læser forskellige ting om udsættelser
Er det stadig den 13. august? |
||
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
||
![]() |
||
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4618 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Den er udskudt uden at der sat ny dato.
|
||
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
||
![]() |
||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6676 |
|
Og Tenet kommer nok ikke på Apple TV. Den er noget dyrere end Greyhound ($50.000.000).
Box Office (Tenet)Budget:$205,000,000 (estimated) Redigeret af Brixen - 21-Juli-2020 kl. 16:33 |
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
|
Det er nok den eneste film jeg ville leje for $20.
Det er så nok også den eneste film der med garanti ikke kommer til leje uden at gå i biografen ![]() |
||
![]() |
||
nbu001 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2004 Sted: CPH, DK Status: Offline Point: 890 |
|
Tja, den kommer måske først i 2021 ... der er ingen der ved noget, tilsyneladende.
Samtidig siges det at med de reklamepenge de allerede har smidt efter den, skal den indtjene ikke under $800.000.000 for at det kan køre rundt ![]() Jeg har en følelse af at jeg sagtens kan tåle at se den mindst to gange, for ligesom at hjælpe den på vej mod ovenstående mål
![]() Redigeret af nbu001 - 22-Juli-2020 kl. 17:51 |
||
|
||
![]() |
||
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6250 |
|
Lige nu er det 27/8
|
||
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
||
![]() |
||
Guests ![]() Gæst ![]() |
|
Har lige set en super interessant video på YouTube som handler om den teori at TeneT er en efterfølger til Inception.
|
||
![]() |
||
Furry ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1093 |
|
Har du et link til videoen ? Redigeret af Furry - 23-Juli-2020 kl. 07:03 |
||
Fra fulde børn skal man høre sandheden
|
||
![]() |
||
|
Her er linket til videoen. WARNING! POTENTIEL SPOILER HVIS MANDEN HAR RET.
|
||
![]() |
||
Furry ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1093 |
|
Jeg kan godt lide hans teori ![]() |
||
Fra fulde børn skal man høre sandheden
|
||
![]() |
||
|
Ja den er interessant og umiddelbart gangbar tænker jeg
![]() Redigeret af DanishCanadian - 26-Juli-2020 kl. 12:08 |
||
![]() |
||
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
|
Hvis det skulle være en forsættelse til Inception vil det på sin vis glæde mig, så er jeg nemlig fri for at se den
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |