recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pressemeddelelse fra fiberalliancen
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPressemeddelelse fra fiberalliancen

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Storgaard Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 28-December-2009
Status: Offline
Point: 46
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-April-2010 kl. 08:53
Ved godt det er lidt uden for emnet, men nu bliver der skrevet om harddisk hos Profiber. Er der nogen der ved om der overhovedet er planer omkring dette? Og om der er en tidshorisont? Tænker lidt på om der er en insiderWink
Til top
janbau Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 20-Maj-2005
Sted: Horsens
Status: Offline
Point: 360
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-April-2010 kl. 15:40
Du kan faktisk optage på harddisk hvis du har FAMILY MIX ( Canal Digital ) Via Dvb - C med denne Boks . Det er via kabel tv fra fiber boksen
 Det er de Analoge kanaler ca 42 kanaler som også sendes Digitalt hos Profiber som de dog ikke endnu gør opmærksom på kan søges med en Mpeg- 4 Tuner . ( Findes måske i dit Fladskærms Tv )
+ DR-HD .
 
Jeg har den selv , du skal  så tilslutte en  harddisk via USB porten på boksen og så optage AF DENNE VEJ .
 
Boksen kunne købes i Aldi til 799 kr , Men er måske svær lige pt at få fat i , Jeg har den selv
 
Det er sådan at de kanaler som du har nu Analog kan søges Digitalt med en Mpeg 4 Tuner som du sikert måske aldrede har i Dit Fladskærms Tv (
 
Her snakkes der meget om boksen .
 
At Profiber ikke endnu har skrevet og indformeret sine kunder om at Analog Pakken rent faktisk  sendes via DVB-C  ved jeg ikke , det er dog ikke alle kanalerne i pakken som sendes sådan kun de analoge kanaler + Dr-HD .
 
En anden muglighed som du jo også selv søger er optagelse via Harddisk via Ip Tv .
Der findes faktisk udgaver af Den Tilgin Tv boks som Profiber bruger med Harddisk . Og på den Boks vi har nu sider der en Usb udgang som måske kunne bruges til at optage på via ektern Hardisk men det kræver jo at Bosen rent hardwaremæsigt kan Firmwareopdateres til dette .
 
 
 


Redigeret af janbau - 06-April-2010 kl. 15:52
Lg 47L M760 T
LG C7 Oled
Marantz 6010 Av 9,2 Atmos
Cambridge Azur 651 W Effekt
Cambridge Audio CXN Digtal forforstærker Musikstreamer
Dali Opticon 6 + Center 9,1 setup
Aktiv Sub
4 K Blu-ray
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu