|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9423 |
![]() Sendt: 12-December-2007 kl. 15:07 |
Hej
Inde ved den nye prestigo remote er der en demo hvor man kan tænde / slukke lyset med denne remote. Hvordan kan det lade sig gøre ?
|
|
![]() |
|
sehested ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-Juni-2006 Status: Offline Point: 261 |
![]() |
Vil gå udfra det er fordi kontakterne er udstyret med IR sensor ligesom LK lysdæmpere. Dem kan du jo få med fjernkontrol og mon ikke philips har lært disse signaler så den kan bruge dem, det skulle man da mene
![]() |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9423 |
![]() |
Lyder meget sandsynligt. Tænkte om de selv sælger disse kontakter, eller man skal kikke efter LK. |
|
![]() |
|
sehested ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-Juni-2006 Status: Offline Point: 261 |
![]() |
Jeg har ikke støt på sådanne kontakter fra philips, så jeg ville gå efter LK. jeg er ihvertfald rigtig glad for dem jeg har. Det er jo rart at kunne sidde i sofaen og slukke lyset (dovenskaben længe leve
![]() |
|
![]() |
|
Puma ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 596 |
![]() |
Hej Lahan Jeg har selv en sådan Phillips remote den kan i princippet styre alle produkter som benytter sig af IR styring uanset om det er din kaffemaskine eller elkontakten...smart |
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
Jeg har meget svært ved at se det smart i IR styret belysning. Ofte er ens kontakter skjult, så det vil være enten vanskeligt eller umuligt at komme til, medmindre man alligevel står med fjernbetjeningen helt henne ved kontakten. Det groteske er, at Philips har tidligere lavet et lys systemet som køre via radiofrekvens. Det var/er så genialt et system, så de valgte at droppe det I det hele taget er Philips nok verdens bedste fjernbetjeningsproducent, men for pokker hvor kan de dog også lave totalt ged i det. Min gamle SRU880 er efter min mening nok den bedste fjernbetjening der findes. Jeg har netop erhvervet mig en RC9800i, fordi 880éren ikke kunne forstå mit Samsung TV. RC9800i kan snildt forstå Samsung TVét, til gengæld kan den ikke forstå min Humax DVB-C receiver Hvorfor det skal være så irreterende, det ved jeg ikke. Men det er da imponerende, at de ikke bare kan lave det rigtigt.
|
|
![]() |
|
![]() |
Hvordan er dit indtryk af remoten ? kvalitet m.m. Synes det ser smart ud med det lille LCD display øverst i remoten. Har kikket lidt på LK kontakten, men kan se den indeholder en lysdæmper, samt er smådyr(ca 450kr). Den findes vist også kun i grå/hvid. Findes der ikke et alternativ man evt kan sætte direkte på ledningen, eller i stikkontakten ? Redigeret af lahan - 12-December-2007 kl. 18:47 |
|
![]() |
|
superkdx ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1069 |
![]() |
Ja vil også gerne vide hvad dit indtryk er af fjernbetjenningen.?? Kunne du evt komme med mogle mål på den::: LxBxH |
|
Philips 52" 9703H/10
Philips 42" 5604H/12 Philips HTS 9540/12 Philips SRU8015 2 x AppleTv 3 iphone 5 16 GB MacBook Pro 13" Apple Time Capsule 2TB 2 x Airport Express |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |