|
Preview af Pioneer SC-LX86 |
Besvar | Side <1234> |
Forfatter | |||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
|
|||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
||
|
|||
db89
Guld medlem Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ved godt de gamle kørte med B&O ICEPOWER. Måske virkningsgraden er højere på de nye end de gamle effekttrin fra B&O? Jeg tør ikke sige det, kunne måske også være af æstetiske årsager at de har gjort den lavere og så evt gået lidt på kompromis med kølingen.
|
|||
Hold jer fra simplyelectronics.net
|
|||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ja hvem ved. Hvis man sammenligner deres test af LX83 med LX86, er den gamle bare helt fantastisk, og den nye super fantastisk
Redigeret af Kampus - 23-Juli-2012 kl. 17:11 |
|||
Sejrsen
Guld medlem Oprettet: 27-April-2005 Status: Offline Point: 813 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Sad og kiggede på den i går aftes og kasserede den straks.
At man vælger at integrere DTS NEO:x i den er ok. Men at man ikke gør det muligt at køre 11.1 ud i gennem preouts er jo helt gak. Man har endda lavet 11.1 terminaler til preout, men kan stadig kun køre 9.1 aktivt ud i preout Indtil nu er det kun Denon og Onkyos nye modeller der kan det. /Sejrsen |
|||
xcardman
Guld medlem Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
kører stadig med 5.1 og det bliver jeg nok ved med
man skal jo have en 80 kvm stue for at udnytte 11.1 eller 2
DTS NEO:x og alle de andre formater kommer jeg heller aldrig til at bruge dolby digial 5.1 og dts og alle HD formaterne alt andet er for mig snyd lige som motionsystemer på et tv den kunne godt blive afløser for min Onkyo 806, den kommer sikkert hurtig ned i pris senere stereo er jeg også lige glad med, der bruger jeg min denon 2010 |
|||
kennethbrdk
Guld medlem Oprettet: 20-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1193 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg har heller ikke brug for hverken 9.1/9.2 eller 11.1/11.2 og har heller ikke brug for mere end 5.1 der hvor jeg bor nu. Jeg er mere spændt på MCCAC kalibreringsystemet i den SC-LX85 jeg snart modtager, når jeg har været vandt til Audessey i min Denon.
|
|||
Sejrsen
Guld medlem Oprettet: 27-April-2005 Status: Offline Point: 813 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg er helt enig mht at det er snyd (dog ikke det med 80 kvm stue). Synes bare at det er tåbeligt at de ikke udnytter det fuldt ud! |
|||
Steve Jones
Guld medlem Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Nej, for 43.5 cm er standard bredde for kabinetter!
|
|||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
||
|
|||
Steve Jones
Guld medlem Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jamen hurra! Det er ikke standardstørrelse og det giver mening at følge standarden for at spare penge
|
|||
FLarsen
Guld medlem Oprettet: 31-Maj-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 1473 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det ser ud til at LX83 ikke har ICE
LX71/LX81 "ICEpower analogue class D amplification"
LX83 "7 x 190 Watt, Direct Energy HD Verstärker" http://www.pioneer.eu/dk/products/42/98/405/SC-LX83/index.html med Direct Energy HD-forstærker
LX75/Lx85 "Direct Energy HD-Verstärker"
LX86 "Direct Energy HD Verstärkertechnologie" Redigeret af FLarsen - 23-Juli-2012 kl. 23:57 |
|||
Hvad er forskellen på en musikelsker og en audiofil?
En musikelsker har et anlæg for at høre sin musik. En audiofil har musik for at høre sit anlæg. |
|||
Besvar | Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |