recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Primare og Vienna Stue
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPrimare og Vienna Stue

Besvar Besvar Side  <1 2345>
Forfatter
Besked
filmtosse Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-April-2005
Status: Offline
Point: 158
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2009 kl. 13:36
Oprindeligt skrevet af ghost-the-man ghost-the-man skrev:

Ser godt ud,kan især godt li dine forstærkersæt,hvad er så dit næste projekt, 9.1 surround.

Takker

Det næste bliver et sæt Haydn mere til bagsiden, så det bliver komplet Vienna, derefter så må vi se hvad fremtiden byder, og der kan det godt være at 9.1 dukker op
Vi holder ikke op med at lege, bare fordi vi bliver ældre. Vi bliver ældre, hvis vi stopper med at lege.
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2009 kl. 23:11
Nu da jeg lige har lavet denne flotte tegning til en tråd på en anden side vil jeg da også lige lægge den op her

Vi holder ikke op med at lege, bare fordi vi bliver ældre. Vi bliver ældre, hvis vi stopper med at lege.
Til top
Losty Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 29-April-2008
Sted: Denmark
Point: 311
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Oktober-2009 kl. 10:36
Undskyld, men jeg fatter ik ideén med de tegninger af hvordan det er sat sammen. Hellere nogle flere pics.
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Oktober-2009 kl. 22:59
Oprindeligt skrevet af Losty Losty skrev:

Undskyld, men jeg fatter ik ideén med de tegninger af hvordan det er sat sammen. Hellere nogle flere pics.

Det kunne være der var nogle der kunne se det spændende i det så derfor, der udover så var det bare lidt for sjov.

Pics, der er nu ikke rigtig sket noget nyt, så derfor er der ikke kommet nye pics, men hvis der er noget du gerne vil se flere billeder af så skriv det så skal jeg se på det
Til top
cnn3 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Oktober-2004
Sted: Århus
Point: 3195
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2009 kl. 09:56

Oprindeligt skrevet af Losty Losty skrev:

OK, jeg synes det giver et fint overblik, og når filmtossen ikke selv kan huske hvordan han har sat det sammen kan det jo også godt være en hjælp :-)

mvh Christian
Til top
sani Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-April-2007
Point: 1023
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2009 kl. 10:26
super flot  der diver total overblik hvordan tingene er koblet med hinenden supet godt ...

Redigeret af sani - 07-Oktober-2009 kl. 10:26
Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Point: 6191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2009 kl. 19:42
Selvom det giver overblik, så giver jeg Lostyret - hvis det skulle være mere brugbart, så skulle det være mere generelt.

Det ville altså være en god ide at lave en sticky over i Surround-forummet over generelle forbindelser - så slap man jo for "Hvordan skal jeg koble min boks til min anden boks, og over i min trejde boks"- tråde.

Men jeg er stadig vild med sværdene
Til top
goAMinD Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 06-August-2007
Point: 356
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2009 kl. 00:00

Nice system der...

Dog går mit spørgsmål her dog på din sorte Chefstol med de brede armlæn. Hvad er det for en og hvor er den købt. Står og mangler netop den type stol til mit kontor/gaming/film rum

Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2009 kl. 09:12
Oprindeligt skrevet af goAMinD goAMinD skrev:

Nice system der...

Dog går mit spørgsmål her dog på din sorte Chefstol med de brede armlæn. Hvad er det for en og hvor er den købt. Står og mangler netop den type stol til mit kontor/gaming/film rum

Kender ikke dens navn, men den er købt i A-Z sidste år, og man sidder bare så godt i den
Til top
goAMinD Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2009 kl. 22:37
Oprindeligt skrevet af filmtosse filmtosse skrev:

Nice system der...

Kender ikke dens navn, men den er købt i A-Z sidste år, og man sidder bare så godt i den

Ok tak, hvis A-Z har den endnu, så er der chance for, at Bilka også har den. Jeg vil prøve at lure efter den. Hvad måtte du give for den?

Til top
goAMinD Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2009 kl. 22:43
Oprindeligt skrevet af filmtosse filmtosse skrev:

Nice system der...

Lige et spørgsmål mere. Er det egentlig en lænestol eller chefstol/kontoragtig? kan den justeres op og ned og kan ryggen vippe bagud?

Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2010 kl. 16:52
Så har jeg fået nye føder under min A32 de er fra Diamond Black Racing og de består af Cones MK3 og Thick Pits.

Og under min DVD30 er der også nye føder, de er og så fra Diamond Black Racing og de består af Cones MK4 og Thick Pits. sikke et løft de har givet i musikken, Musik er kommet længere ud af højtaleren, helt ud i stuen og blevet mere dynamisk, med mere punch i bassen som også er blevet mere kontant, stemmerne er blevet meget tydeligere, mellemtonen er blevet mere livagtigBig smile

Til top

Besvar Besvar Side  <1 2345>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu