Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Voodoodolphins
Guld medlem
Oprettet: 05-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 932
|
Sendt: 02-Januar-2010 kl. 01:11 |
Dit navn burde måske ikke være filmtosse men rettere hifi-tosse( med tryk på hifi og ikke tosse by the way). Det er godt nok et imponerende setup du har må jeg sige. Jeg kan slet ikke forstå hvordan man kan have råd til at opgradere sit udstyr så ofte som du gør det, men jeg må ærligt indrømme jeg er en anelse misundeligt på store dele af dit setup og ikke mindst frekvensen hvormed du opgraderer det. Det er også imponerende hvor meget udstyr og møbler du kan have plads til i et og samme rum.
|
 |
filmtosse
Bruger
Oprettet: 19-April-2005
Point: 158
|
Sendt: 02-Januar-2010 kl. 17:15 |
Ja det er ikke sådan når man starter ud som filmtosse og ender med at være mere hifi tosse
Ja der skete godt nok meget i mit setup i 2009, det gør nu også at der kommer en dæmper på i 2010.
Ja der er godt pakket i min lille stue 
|
Vi holder ikke op med at lege, bare fordi vi bliver ældre. Vi bliver ældre, hvis vi stopper med at lege.
|
 |
tyros1
Guld medlem
Oprettet: 28-Januar-2007
Sted: vestjylland
Point: 1184
|
Sendt: 02-Januar-2010 kl. 17:57 |
Superlækker anlæg - det må spille som en drøm - jeg kan se du hører Eagles så vores musiksmag er i top
Tænker på sådan en reol - har du købt den eller homemade? - smart med stoffet - så remoten kan komme frem  tænker på selv at lave en reol nemlig i MDF med blanklak på en eller anden måde
|
Philips 42 PF9731d/Humax XRHD Pana BDT 310 WD tv Marantz SR6004,5.0 setup DLS M66, M60, R50 Marantz CD5001 - Panasonic MR-EH65 - Projekt debut III Squeezebox duet/Radio og IPAD NAS Synology 211
|
 |
filmtosse
Bruger
|
Sendt: 02-Januar-2010 kl. 21:37 |
Takker, det spiller rigtig godt  Ja det er fedt musik
Den er hjemme lavet i MDF og med blank hvid maling + hørstof, det er dejlig nemt at lave og så får man det som man vil have det og med rum til alt det man nu har 
|
Vi holder ikke op med at lege, bare fordi vi bliver ældre. Vi bliver ældre, hvis vi stopper med at lege.
|
 |
filmtosse
Bruger
|
Sendt: 20-August-2011 kl. 08:24 |
Her er lige lidt nye billeder af hvordan stuen ser ud i dag
|
|
 |
Haapanen
Bruger
Oprettet: 04-August-2008
Point: 137
|
Sendt: 20-August-2011 kl. 09:30 |
Er di-pol højtalere ikke beregnet til siderne i et 7.1 setup ?
|
 |
filmtosse
Bruger
|
Sendt: 20-August-2011 kl. 10:59 |
Haapanen skrev:
Er di-pol højtalere ikke beregnet til siderne i et 7.1 setup ? |
Ikke nødvendigvis, men der er mange der bruger dem til det.
Jeg har valgt at bruge mine Vienna Haydn som side højtalere, da jeg en gang imellem høre flere kanals musik og det er de bedre til en mine Jamo
|
|
 |