|
Princo og Panasonic E85 |
Besvar |
Forfatter | |
Caseman
Junior bruger Oprettet: 11-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23 |
Emne: Princo og Panasonic E85 Sendt: 13-Oktober-2004 kl. 12:07 |
hvordan har Panasonic E85 det med princo medier - har en god stak liggende der hjemme og ville være ked af ikke at kunne bruge dem hvis jeg i dag skulle komme til et købe en E85 som er den jeg er mest lun på. /Henrik |
|
MichaelS
-- Tidl. redaktør recordere.dk Oprettet: 11-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2062 |
Sendt: 13-Oktober-2004 kl. 15:07 |
Under anmeldelsen af E85 brugte jeg en god del Princo skiver 4x printable sælges i 50 pcs cake box og de virkede fint. Hilsen Michael Sørensen |
|
mvh MichaelS
|
|
Caseman
Junior bruger Oprettet: 11-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23 |
Sendt: 13-Oktober-2004 kl. 19:31 |
Tak for svaret michael - jeg har nemlig en ordentlig stak liggende som jeg ville være ked af ikke kunne bruge og samtidig har jeg altid brug princo så det var en forudsætning for at panasonic bliver mit valg. Så med en fridag i morgen bliver jeg (hvis de har nogen) kommende panasonic ejer /Henrik |
|
MichaelS
-- Tidl. redaktør recordere.dk Oprettet: 11-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2062 |
Sendt: 13-Oktober-2004 kl. 23:50 |
Jeg skulle sellvfølgelig også have skrevet at der er forskel på Princo skiver og at det er typerne 1971, 1982 og 2004 hos www.nierle.com jeg bruger. Jeg kan ikke udtale mig om diverse 'Yellow'-Princo skiver, men jeg tror nu også at de er OK. Panasonicen er ikke kritisk og Princo skiverne brænder godt de fleste steder (minus ældre Nec 1100/1300 drev, der dog også kan bruges med den rette firmware) Hilsen Michael Sørensen |
|
mvh MichaelS
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |