recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Printable på Canon 4200
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPrintable på Canon 4200

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
folp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1191
Direkte link til dette indlæg Emne: Printable på Canon 4200
    Sendt: 20-Januar-2006 kl. 10:08

Har nogen et link, hvor der på dansk forklares hvordan jeg printer en DVD (photoprintable) Den easy Print Tool Box der medfølger giver ingen forklaring, jeg skal både vide hvordan jeg henter et billede ,får det rundt,og hvordan jeg ligger tekst på.

MVH Frank Pedersen

Til top
Flim Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 16-Oktober-2005
Point: 341
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2006 kl. 10:59

Går ud fra det er en PIXMA iP4200.

Det program der følger med er fint fint. Ved mig lagde den 3 ikoner på skrivebordet. På et af dem står der noget med EasyPrint (eller noget i den stil). Så kommer der et billede frem og i højre hjørne står noget med Print-cd.

Når du først er derinde er det bare at tilføje billeder, grafik osv osv.

Der er ikoner øverst oppe. Det ene med en globus laver baggrundsbillede og den lige til høe smider billeder ovenpå baggrunden. Desuden er der ikoner til at smide tekst på. Billedet bliver automatisk rundt når du lægger det ind.

Er desværre ikke hjemme lige nu, så det bliver lidt efter hukommelsen.

DS214play
DVBLink
Så skal der fanme optages og streames!
Til top
folp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2006 kl. 13:10

Ok,tak,de 3 ikoner har jeg også, men har ikke forstået hvordan jeg får det til at virke, nu vil jeg prøve det du skrev, vender nok tilbage

Nu har jeg da fået printet en DVD Men billedet er ikke blevet rundt, men ligesom et alm billede der er lagt en cirkel på , så 1.5 cm foroven og forneden er hvidt, og den hvide cirkel i midten er alt for stor, men kan ikke se en indstilling, så den kun bliver ca 22 mm,har fået den ned på 32 mm.

Hvad så?

Redigeret af folp
MVH Frank Pedersen

Til top
folp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2006 kl. 19:59

Og der er ingen der ved hvordan man gør eller om det kan lade sig gøre?

jeg ved at et program som AdobeIllustrator kan, men det er også en helt anden pris.

MVH Frank Pedersen

Til top
Vendel Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 01-April-2004
Point: 423
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2006 kl. 21:08

Oprindeligt skrevet af folp folp skrev:

Og der er ingen der ved hvordan man gør eller om det kan lade sig gøre?

Nu kender jeg ikke IP4200 men derimod IP4000R, men softwaren er muligvis meget ens.

Hvis vi tager cirklerne først: Åben Easy Printtoolbox-vælg Label print - New - Select paper(værktøjslinien) - New. Nu kan du så juster cirklerne, max 118mm for yderste, og min 17mm for den inderste. Tryk OK, så har du nu lavet en ny skabelon.

Efter at du har valgt et billed til baggrund, kan du juster det i størrelse og pladsering på DVDèn, ved at trykke på Background Trim knappen enderste højre hjørne.

Redigeret af Vendel
PV
Til top
folp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2006 kl. 10:35
Tusind tak for jeres hjælp, det virker perfekt nu, havde ikke fundet de rigtige indstillinger.
MVH Frank Pedersen

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu