|
Printe større kortudsnit fra Google Maps? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-Maj-2014 kl. 13:52 |
|
Hej.
Kan man printe et større kortudsnit fra Google Maps, end det som man har zoomet ind på? Altså, man har zoomet ind så man kan se nogle vejnavne, f.eks. men vil gerne printe et større udsnit end det man kan se på skærmen - med denne zoom faktor.
|
||
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Måden det vel kan gøres på, er vel at printe det primære, flytte skærmbilledet og printe de omkringliggende.? |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
|
Jo - men jeg tænkte på at printe ét større kort på ét A3-ark over et bestemt område, men hvor man ligesom bibeholder zoom-faktoren?
|
||
Thorvald. |
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
|
De enkelte prints kan jo samles til et større.? Eller de kan gemmes Offline.
|
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
|
Jeg har dog ikke prøvet :-) Mvh BS
Redigeret af Bschmidt - 20-Maj-2014 kl. 21:35 |
||
![]() |
||
|
Dødt Link.
Det virker nu, er bare ikke klikbart Redigeret af Radiomanden - 20-Maj-2014 kl. 16:26 |
||
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19566 |
|
Linker virker fint her.
Klaus |
||
![]() |
||
Lasse5068 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-August-2013 Sted: Næstved Status: Offline Point: 40 |
|
Redigeret af Lasse5068 - 20-Maj-2014 kl. 23:15 |
||
![]() |
||
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
|
Det kræver bare login for at man skal kunne se det...........
|
||
![]() |
||
|
Denne metode er til FireFox og jeg bruge Google Chrome. Men Google Chrome har en tilføjelse der hedder Screen Capture. Men jeg forstår ikke helt hvordan den fungerer. Hvis jeg prøver, bare for at teste det at capture et udsnit og går ind i min Paint Shop Pro og trykker CTRL+V, sker der ikke noget. Så jeg er i tvivl om den capturer noget eller om jeg gør det på en forkert måde. Om den kan capture et område der er større end det man kan se, ved jeg ikke helt, men umiddelbart skulle den kunne, når jeg læser om den.
|
||
Thorvald. |
||
![]() |
||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8643 |
|
Så installer Firefox.
|
||
![]() |
||
|
Prøver det. Men jeg forstår ikke dette punkt: "4. On the top right hand side of the map you would find a link called…..’Link’. Click on it. In the little pop-up that appears, click on ‘Customize and preview embedded map’." Jeg kan ikke se noget "link called link".
???
|
||
Thorvald. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |