Print side | Luk vindue

sen eller lørdagslevering

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Generelle emner
Forumnavn: Efterlysninger
Forumbeskrivelse: Efterlysninger, lidt af hvert
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=100062
Udskrevet den: 09-Februar-2025 kl. 07:26

Emne: sen eller lørdagslevering
Skrevet af: kim olsen
Emne: sen eller lørdagslevering
Skrevet den: 04-August-2011 kl. 23:23
jeg står i den situation at jeg gerne vil have et nyt tv samt lidt andre småting, desværre har jeg ikke mulighed for at være hjemme inden for normal leveringstid (inden kl 17), jeg skal derfor hører om der er nogen der kan anbefale en dansk forretning, online eller fysisk, der kan leverer efter 17.30 eller om lørdagen?

-------------
Crown - there is no substitute.

Svar:
Skrevet af: Otto J
Skrevet den: 05-August-2011 kl. 08:12
Oprindeligt skrevet af kim olsen kim olsen skrev:

jeg står i den situation at jeg gerne vil have et nyt tv samt lidt andre småting, desværre har jeg ikke mulighed for at være hjemme inden for normal leveringstid (inden kl 17), jeg skal derfor hører om der er nogen der kan anbefale en dansk forretning, online eller fysisk, der kan leverer efter 17.30 eller om lørdagen?

Hvor bor du? Smile

-------------
Mvh Otto

Skrevet af: kim olsen
Skrevet den: 05-August-2011 kl. 18:00
Det skal leveres til københavn.

-------------
Crown - there is no substitute.

Skrevet af: nbu001
Skrevet den: 06-August-2011 kl. 01:44
Jeg bor på Nørrebro, og både min lokale Expert og HiFi-klub, er da til at tale med mht. "forskudt" levering.

/Nils

-------------
           

Skrevet af: Muffeh
Skrevet den: 06-August-2011 kl. 04:01
Vil da os sige at KT-Radio er til at tale med ang. sen afhentning? de har jo flere gange afholdt arrangementer til sent på aftenen ;)

-------------
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4

Skrevet af: Otto J
Skrevet den: 06-August-2011 kl. 07:50
Oprindeligt skrevet af kim olsen kim olsen skrev:

Det skal leveres til københavn.

Jeg har ikke fantasi til at forestille mig at en hvilken som helst fysisk forretning i København ikke vil ringe til 3x38 og sende et tv ud til dig på en lørdag.

-------------
Mvh Otto

Print side | Luk vindue