Print side | Luk vindue

LØST: Restore af bærbar via WHS

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Generelle emner
Forumnavn: PC hardware & software
Forumbeskrivelse: Hardware & software, men ikke HTPC
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=100152
Udskrevet den: 26-Februar-2025 kl. 23:07

Emne: LØST: Restore af bærbar via WHS
Skrevet af: Sunny
Emne: LØST: Restore af bærbar via WHS
Skrevet den: 07-August-2011 kl. 11:56
Ved ikke om den skal i dette forum eller Microsoft Media Center, MCE og HTPC...

Jeg har en rimelig ny bærbar (3 uger gl Sony Vaio) Der havde jeg sat en Intel SSD disk i. Det kørte super indtil den anden aften hvor den ligepludselig kun er 8 MB (Intel kender fejlen men har ikke nogen rettelse)

Så nu har jeg sat den originale HDD i igen, men jeg vil godt have lagt den senest backup ind fra min WHS.
Så nu jeg har bootet den op på sådan en Restore cd. Når jeg så kommer med detect af HW, under Storage finder den fint min HDD, SATA channels og mit USB Stick. MEN under Network devices, er der ingen ting. Så har jeg fulgt vejledningen med at hente drivere fra den seneste backup ind via en USB nøgle. Den scanner så mit usb stick og skriver så Drivers found click OK to see.
MEN der ligger stadig ikke noget under Network devices..... HVA DÆLEN gør man så???

UPDATE: Ved ikke om det har betydning, men det er Win7 64 bit som jeg prøver at genskabe, jeg ved ikke om det har noget at sige med driveren om det er derfor at Recovery Wizard ikke kan finde min driver?

Svar:
Skrevet af: michael9000
Skrevet den: 07-August-2011 kl. 15:52
Download driveren fra Sony's side.

Kør

devmgmt.msc
fra start menuen.

Under network adapers, højreklik på netkortet og vælg update driver - evt locate driver manually.

Skrevet af: Sunny
Skrevet den: 07-August-2011 kl. 17:12
Oprindeligt skrevet af michael9000 michael9000 skrev:

Download driveren fra Sony's side.

Kør

devmgmt.msc
fra start menuen.

Under network adapers, højreklik på netkortet og vælg update driver - evt locate driver manually.

Ja det er så ikke mulig når der ikke er nogen windows installation.

Men løste problemet ved at hente en gammel 32bit driver og så ligge den ind via USB

Print side | Luk vindue