Print side | Luk vindue

acamd, hulu eller flycccam

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Modtagelse og distribution
Forumnavn: Satellit TV
Forumbeskrivelse: Canal Digital, Viasat, Astra m.fl. (DVB-S)
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=100588
Udskrevet den: 09-Januar-2025 kl. 19:12

Emne: acamd, hulu eller flycccam
Skrevet af: Simo219h
Emne: acamd, hulu eller flycccam
Skrevet den: 17-August-2011 kl. 09:58
Hej.

Jeg har en dreambox herhjemme som jeg har lavet om til en cccam server.

Jeg går og overvejer at skifte over til en HTPC. Inden jeg køber sådan en, vil jeg gerne vide hvor godt det køre med cccam. Jeg tænker dvblink og evt acamd, hulu eller flycccam. 
Køre det lige så godt som på en dreambox, og er det overhovedet muligt? :)
dvblink gør så jeg kan se fjernsyn i window media center.

PFT! 

Svar:
Skrevet af: confused
Skrevet den: 17-August-2011 kl. 10:21
Du kan sagtens bruge din dreambox som både server og tuner samtidig.

Via DVBLink for Dreambox, kan du "fjernstyre" DM'en.

Skal du bruge flere tunere, installerer du, som du selv er inde på, acamd sammen med softwaren, som f.eks kan være DVBViewer, MediaPortal eller lign - DVBLink kan vist også klare det, men jeg er ikke sikker.

Jeg kører selv med et setup med en DM800HD med Viasat + en FireDTV dvb-s tuner i en MediaPortal installation. Det funker.

-------------
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....

Skrevet den: 17-August-2011 kl. 10:56
Jeg har prøvet dvblink for dreambox. Det funker ikke. jeg kan sagtens få alle programmer over på computeren og ind i windows mediecenter, men der kommer ikke noget billede på.

Jeg er ret opsat på ar bygge det mediecenter med en dvb-s2 tuner. ville bare vide hvor godt det kørte med de forskellige softcams(hulu, flycccam og acamd.) og så dvblink ? :)

Skrevet af: confused
Skrevet den: 17-August-2011 kl. 11:03
Hvilken DM har du ? og lige så vigtigt - kører du med et af de images, som DVBLogic kræver for at det virker ?

-------------
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....

Skrevet den: 17-August-2011 kl. 11:22
Jeg har en vu+ duo. Og jeg har læst de har problemer med den, derfor jeg vælger den anden løsning :)

Print side | Luk vindue