Print side | Luk vindue

Flytning af Samsung Support

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: recordere.dk
Forumnavn: Generelt
Forumbeskrivelse: Nyt på forummet. Forslag til forbedringer o.lign.
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=100686
Udskrevet den: 18-Februar-2025 kl. 17:28

Emne: Flytning af Samsung Support
Skrevet af: D.I.Y
Emne: Flytning af Samsung Support
Skrevet den: 19-August-2011 kl. 09:59
Hej. 

Ville bare lige høre om det bare er mig som har været "uheldig",eller om det er standarden fremover:Ringede forleden til Samsung support for at fejl-melde min c8705.Kvinden i den anden ende af røret kunne stort set INTET Dansk....hverken tale eller forstå-så det var virkelig en kamp at få overleveret disse oplysninge som hun jo skal bruge.Det var så grelt at jeg på et tidspunkt seriøst overvejede at smække røret på,for så at ringe op igen i håb om at få fat i en anden person.. dette forbød min opdragelse mig dog .Heldigvis ringede en tekniker til mig et par dage efter(så hun havde da fået rigtigt fat i mit mobil nr.!)Han skulle lige sikre sig at alle oplysninger var korrekte..det var INGEN af dem, med undtagelse af mobil.nr-0g så undskyldte han ellers på hendes vegne og fortalte ved den lejlighed at grunden til den ringe kommunikation var fordi at Samsung desvæære havde valgt at flytte support afd. til RIGA....af alle steder-angiveligt for at spare 3-4 lønninger væk i DK!! 
Jeg er rystet over at Samsung med den position de har på det Danske marked...og alle andre markeder,vil risikere at sætte meget af dette over styr for så lille en besparelse! 

Jeg havde inden køb af tv,læst og hørt en masse godt om Samsung prestige service...men det er jeg bange for at de er ved at smadre godt og grundigt nu. 

Heldigvis var teknikeren som ringede senere MEGET professionel og imødekommende,så det ser da i det mindste ud til at mit tv bliver serviceret som det bør. 

Men jeg håber da inderligt at Samsung flytter deres support afd. tilbage til DK igen(eller i den mindste så til Sverige) 

Er der mon andre som har oplevet tilsvarende med Samsung support? 

mvh 

Lrev

-------------
Marantz 2250B Receiver,B&W dm4,dm2a,ProAc D18,Onkyo tx4500 Receiver,HK 930 Receiver,

Svar:
Skrevet af: rhsin
Skrevet den: 19-August-2011 kl. 10:44
Helt generelt uden skelen til samsung tror jeg det er en meget almindelig tendens.. dog vil jeg så sige at kravet må være minimum fejlfri engelsk fra supporteren.
Valget er vel at have nogle som taler sproget fejlfri, som så ikke ved et klap... eller man opbygger nogle kompetencecentre på et større plan som så kan dække et større område.. kravet.. eller forventningen som bruger må så være at få en i røret som ved hvad de taler om.. og kan løse nogle problemer.

bare lige for et lille sidespring Smile

-------------
Mvh

René

Print side | Luk vindue