Print side | Luk vindue

Lcd tv hjælp til køb

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: TV
Forumbeskrivelse: Fladskærme, billedrør og projections-tv
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=10069
Udskrevet den: 12-Februar-2025 kl. 20:06

Emne: Lcd tv hjælp til køb
Skrevet af: kallek
Emne: Lcd tv hjælp til køb
Skrevet den: 01-Marts-2006 kl. 19:25

Hej nu vil jeg have et lcd tv,men til billige penge har 3 stk at vælge imellem alle til 6999. Thomson :27 lb130S5 smart med usb2,0 samt kort læser.

Samsung:27 LE27T51B bedre design kan dog ikke finde ud af farverne hvid virker blå? måske dårlig tv signal hos fona.

Lg 26LZ55:26 synes det har det bedste billed kvalitet.

vi i hjælpe mig kallek

Svar:
Skrevet af: Lars
Skrevet den: 01-Marts-2006 kl. 19:49

Hej Kallek

Det du observerede ved Samsung gælder formentlig de andre også. Det lyden som problemet med betragtningsvinklen på de billige LCD. Kigger man blot en smule fra siden, så bliver billedet blå-violet.

Jeg kan godt lide LG's TV, og syntes det gør det pænt til prisen. Samsung syntes jeg generelt også godt om, som du skriver er designet pænt. Thomson kender jeg ikke.

/Lars

-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk

Skrevet den: 01-Marts-2006 kl. 20:01

Hej igen:har thomson hjemme på prøve,det har et pænt billed samt det at man lige kan stoppe sit kort fra kamera i,det er nu smart, og der skulle være muligt at sætte extern harddisk til usb.Men jo jeg kan godt se at dem til ca 10000 er bedre.

kallek

Skrevet af: Lars
Skrevet den: 01-Marts-2006 kl. 20:08

Hej Kallek

Hvis du er godt tilfreds med Thomson TV'ets muligheder, så bliv bare ved det

/Lars

-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk

Skrevet den: 01-Marts-2006 kl. 20:21

Jo tak men så er der lige det er de andre 2 er de bedre? prøver at få lg på prøve om 14 dage de 2 har jeg set hos fona,mens Thomson er fra elgiganten,derfor har jeg ikke lige kunne samligne ved at gå frem og tilbage og se, det er svært,men her har jeg ikke lige kunne se den blå farve som jeg synes samsung har.er der nogen der ved hvilken skærm der er i thomson? er der ikke noget om at der kun er 4 lev af skærme?

kallek

Print side | Luk vindue