Print side | Luk vindue

Forskel LG 42PX4R / 42PX5R

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: TV
Forumbeskrivelse: Fladskærme, billedrør og projections-tv
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=10122
Udskrevet den: 12-Februar-2025 kl. 21:16

Emne: Forskel LG 42PX4R / 42PX5R
Skrevet af: Varming
Emne: Forskel LG 42PX4R / 42PX5R
Skrevet den: 03-Marts-2006 kl. 20:31

Jeg har lidt kig på en LG plasma skærm - enten 42PX4R eller 42PX5R.

Såvidt jeg har kunne se mig frem til, er den eneste forskel på de to skærme, at 42PX4R ikke har mulighed for at læse memorycards. De øvrige data ser ud til at være helt ens. Er det korrekt opfattet?

Jeg skal ikke bruge memorycards i TV'et, så jeg vil være lidt ærgelig over, at bruge 2.000,- ekstra for at få denne feature.

Svar:
Skrevet af: PeterRS
Skrevet den: 04-Marts-2006 kl. 14:52
Uden at vide det, vil jeg tro, at det sidste ciffer angiver generationen, så 5. generation jo alt andet lige være bedre end 4, måske bruger det et andet panel eller på anden måde tilbyder noget der giver dig et bedre billede. Jeg er dog langt fra sikker ;) 

-------------
Det kan godt være jeg spørger dumt, men til gengæld har jeg absolut ingen anelse om noget :p

Skrevet af: Varming
Skrevet den: 04-Marts-2006 kl. 16:18

Du har muligvis ret - men kigger man på specs på LGE's side, så ser de to modeller MEGET ens ud - pånær forskellen med mem.card reader.

Slet ingen LG fanatikkere her.. ?

Skrevet af: Lars
Skrevet den: 05-Marts-2006 kl. 00:00
Oprindeligt skrevet af Varming Varming skrev:

Du har muligvis ret - men kigger man på specs på LGE's side, så ser de to modeller MEGET ens ud - pånær forskellen med mem.card reader.

Slet ingen LG fanatikkere her.. ?

Ja, det er samme display (HD plasma) og samme elektronik.

Eneste forskel er memory-kort læseren og designet. PX5's design virker mere eksklusiv med den sorte pianolak.

/Lars

-------------
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk

Print side | Luk vindue